Felles skravle 2015

Hun har poden hver Onsdag, så bader de i svømmehallen. Så må hun rekke ett møte klokken 1 i dag, og da må jeg kjøre henne dit :) det kjedelige er at møtet kan ta opp til 1 1/2 time, og da må jeg og poden henge på senteret....
jaja Du og poden får da dere en liten mor/barn lunsj. :)

jaja Du og poden får da dere en liten mor/barn lunsj. :)
Ja, var det som var tanken. Men jeg er rimelig fattig om dagen :P før lønn på fredag. Men skal heller samle litt småpenger så vi kan spise en bolle ;)

Heldige han som får bade hver onsdag med bestemor! Hvor gammel er han?

Ja, var det som var tanken. Men jeg er rimelig fattig om dagen :p før lønn på fredag. Men skal heller samle litt småpenger så vi kan spise en bolle ;)
Det er det som er så fantastisk med barn.. De synes det er super morro bare å ta en bolle med mamma..
Husker det fra jeg var liten.. Det morsomste med hele by turen var å dra på bakeriet å spise bolle og drikke "kjeft" etter
vi hadde gjort det vi skulle.

Jeg er helt enig faktisk :) Også er hun så kosete. Så hun liker å sitte litt i armkroken og sånn.. ;)
Vi har avtalt å lage litt kakao i dag når pappa har reist på jobb. Tenkte jeg skulle sjekke om jeg hadde det vi trengte for å lage boller også. Men det har jeg ikke fortalt henne ennå :P

Åh, men så godt da!

Det er det som er så fantastisk med barn.. De synes det er super morro bare å ta en bolle med mamma..
Husker det fra jeg var liten.. Det morsomste med hele by turen var å dra på bakeriet å spise bolle og drikke "kjeft" etter
vi hadde gjort det vi skulle.
Ja, vi var faktisk på kafè sist uke. Hadde oss en kosedag ;) Og da spiste vi fastelavensbolle og drakk sjokkomelk. Satt der lenge og koste oss. Er så kjekt nå når jeg faktisk kan føre en samtale med han!

ser sånn ut.. ;)
Så bra... har også lyst på boller men null energi i dag. Ligger fortsatt i senga. Skulle egentlig på jobb men måtte krype til korset og ringe i morgentimene å si jeg ikke kommer. Så spyklein og vondt i korsryggen. Mannen mener selvfølgelig det bare er å dra på jobb. Er jo bare og springe ut å spy om du må... du er jo ikke syk... han skjønner ikke det selv om jeg prøver å forklare.

Ja, vi var faktisk på kafè sist uke. Hadde oss en kosedag ;) Og da spiste vi fastelavensbolle og drakk sjokkomelk. Satt der lenge og koste oss. Er så kjekt nå når jeg faktisk kan føre en samtale med han!
Jeg og Vesla har noen sånne dager. bare mamma og Lola dag! Elsker de dagene!

Så bra... har også lyst på boller men null energi i dag. Ligger fortsatt i senga. Skulle egentlig på jobb men måtte krype til korset og ringe i morgentimene å si jeg ikke kommer. Så spyklein og vondt i korsryggen. Mannen mener selvfølgelig det bare er å dra på jobb. Er jo bare og springe ut å spy om du må... du er jo ikke syk... han skjønner ikke det selv om jeg prøver å forklare.
å hallo!!! hadde gitt ham en killevink om jeg hadde møtt han!! seriøst!!!
dustesjef!

ja ikke sant... Jeg håper at jeg og Vesla skal få det samme forholdet som jeg hadde til mammaen min. Å som jeg nå har med farmoren min .
Ja, det er jo kos :) men kanskje litt annerledes med gutta :P

Back
Topp