Innsett i februar?

Går så bra så :)
Slapp av, pust dypt og tenk på hvorfor du er der du er. Har hatt 4 uttak og alle har vært helt grei. Det er ikke det beste i verden, men heller ikke det værste:) og du får både smertestillende og beroligende!

Takk igjen :)
Godt med noen beroligende ord.
Forteller meg selv at det er for sent å snu uansett, så bare å hoppe i det. ;)
Kan ikke påstå at jeg har slappet av noe særlig i dag.

Spennende! Mye som skjer nå :)
Kjempebra uttak på deg Bkno9702072 :) Da blir det vel innsett søndag eller mandag? Eller lørdag? Sa de noe om det eller ser de an i morgen?
2015blirÅRET, vi ligger rimelig likt i løypa, regner med uttak onsdag eller torsdag på meg.
Trudelutt'n, holder tommelen for innsett på tirsdag for deg :)
Millatilla, lykke til med testing, håper den blir positiv!
Her er det ny ul på mandags morgen. Spent!
Takker og bukker, nervepirrende som alltid ;) Masse lykke til m ul i morgen :D :D

Har fått time til mandag for innsett, de ringer meg i dag for å si hvordan det ser ut, men innsett på mandag:D
Lykke til på UL på mandag:)
Er så spent på hva de sa i dag?? :) :) masse lykke til i morgen :)

Beggynner å nærme seg test dag! Merker jeg har begynt å bli litt stressa iforhold til det... Lurer litt på om det muligens blir en test i hælja, rugedag 8 idag blir det vel i dag. Vært kvalm i natt og feberaktig følelse idag (uten å ha ordentlig feber.) mye stikkinger nederst i magentil tider. Håper ikke det er mensen som er på vei..
Har du testet i helgen? :) :) er så spent :)

Hurraaaa blir innsett på onsdag <3 <3 testdato 4 mars og så feirer vi 9 årsdag 8 mars ;) det må bli bra :) :)

18 egg ut i dag. Kunne vært flere, men de siste 5 folliklene lå litt langt oppe, og siden jeg allerede hadde fått så mange lot de dem være igjen.

Innsett blir enten torsdag eller lørdag. Kommer an på om de velger å gå for blastocyst.

18 egg ut i dag. Kunne vært flere, men de siste 5 folliklene lå litt langt oppe, og siden jeg allerede hadde fått så mange lot de dem være igjen.

Innsett blir enten torsdag eller lørdag. Kommer an på om de velger å gå for blastocyst.
Hurraaa :) nå er det bare kos igjen:)
Kos deg i København!

Ul i dag bekreftet fin utvikling og uttak er satt til onsdag :D Så. I kveld settes eggløsningssprøyta og i morgen drar vi til Trondheim.
Pga nedsatt kvalitet hos mannen skal de bruke en ny teknikk på utvelgelse av sperm. Heter MAX og skal velge ut de aller beste spermier for befruktning. Lurer på om det hadde noe med antistoffer å gjøre? Noen som har hørt om dette?

Woow kjempebra resultat!!! :D Nå er det masse hvile og lykke til ♡♡

Ul i dag bekreftet fin utvikling og uttak er satt til onsdag :D Så. I kveld settes eggløsningssprøyta og i morgen drar vi til Trondheim.
Pga nedsatt kvalitet hos mannen skal de bruke en ny teknikk på utvelgelse av sperm. Heter MAX og skal velge ut de aller beste spermier for befruktning. Lurer på om det hadde noe med antistoffer å gjøre? Noen som har hørt om dette?
Kjempebra masse lykke til :D :D har aldri hørt om den metoden så tørr ikke uttale meg :) :)

Nei det var helt nytt og de hadde ikke rukket å lage noe info om det engang! Men overlegen ville svært gjerne gjøre det så da er vi med!

Hmmm såpass ja, men spennende blir det jo hvertfall!! :D :D spent på å høre hva det går ut på om dere får litt info etterhvert? :) :)

Back
Topp