Lykke til med uttak i morgenDa skal endelig jeg få nut noen egg også ser det ut til. Uttak er satt til mandag. da har jeg stimulert i 25 dager
Innsett blir på onsdag. Kan nesten ikke tro det. Juhuuuu!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med uttak i morgenDa skal endelig jeg få nut noen egg også ser det ut til. Uttak er satt til mandag. da har jeg stimulert i 25 dager
Innsett blir på onsdag. Kan nesten ikke tro det. Juhuuuu!![]()
Tusen takk! Er nervøsLykke til med uttak i morgen![]()
Takker og bukker, nervepirrende som alltidSpennende! Mye som skjer nå![]()
Kjempebra uttak på deg Bkno9702072Da blir det vel innsett søndag eller mandag? Eller lørdag? Sa de noe om det eller ser de an i morgen?
2015blirÅRET, vi ligger rimelig likt i løypa, regner med uttak onsdag eller torsdag på meg.
Trudelutt'n, holder tommelen for innsett på tirsdag for deg
Millatilla, lykke til med testing, håper den blir positiv!
Her er det ny ul på mandags morgen. Spent!
Er så spent på hva de sa i dag??Har fått time til mandag for innsett, de ringer meg i dag for å si hvordan det ser ut, men innsett på mandag![]()
Lykke til på UL på mandag![]()
Har du testet i helgen?Beggynner å nærme seg test dag! Merker jeg har begynt å bli litt stressa iforhold til det... Lurer litt på om det muligens blir en test i hælja, rugedag 8 idag blir det vel i dag. Vært kvalm i natt og feberaktig følelse idag (uten å ha ordentlig feber.) mye stikkinger nederst i magentil tider. Håper ikke det er mensen som er på vei..
Hurraaa18 egg ut i dag. Kunne vært flere, men de siste 5 folliklene lå litt langt oppe, og siden jeg allerede hadde fått så mange lot de dem være igjen.
Innsett blir enten torsdag eller lørdag. Kommer an på om de velger å gå for blastocyst.
Dette blir bra, ingen tvilHurraaaa blir innsett på onsdag <3 <3 testdato 4 mars og så feirer vi 9 årsdag 8 marsdet må bli bra
![]()
![]()
Woow kjempebra resultat!!!18 egg ut i dag. Kunne vært flere, men de siste 5 folliklene lå litt langt oppe, og siden jeg allerede hadde fått så mange lot de dem være igjen.
Innsett blir enten torsdag eller lørdag. Kommer an på om de velger å gå for blastocyst.
Kjempebra masse lykke tilUl i dag bekreftet fin utvikling og uttak er satt til onsdagSå. I kveld settes eggløsningssprøyta og i morgen drar vi til Trondheim.
Pga nedsatt kvalitet hos mannen skal de bruke en ny teknikk på utvelgelse av sperm. Heter MAX og skal velge ut de aller beste spermier for befruktning. Lurer på om det hadde noe med antistoffer å gjøre? Noen som har hørt om dette?
Krysser fingre tær og beinDette blir bra, ingen tvil
Lykke til!!
TakkHurraaanå er det bare kos igjen
Kos deg i København!