Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd det tidligere? Jeg visste ikke før et google-søk i dag at man burde begynne allerede i uke 35 og fikk nesten litt panikk. Er det ikke fare for en slags "overmodning" så tidlig??Jeg skal, men ventet til uke 35/36![]()
Neida! De som driver med akupunktur veit hva de holder på med. De setter sikkert nålene ettersom hvor langt man er osvHar du prøvd det tidligere? Jeg visste ikke før et google-søk i dag at man burde begynne allerede i uke 35 og fikk nesten litt panikk. Er det ikke fare for en slags "overmodning" så tidlig??vil jo ikke være skyldig i en prematur fødsel
![]()
Jordmor anbefalte meg det siden jeg hadde så lang fødsel sist. Hu vil jeg skal begynne nå i uke 34Skal dere prøve dette? Når skal dere da begynne? Og hvor mange ganger/hvor ofte bør man gjøre det?
Har noen tidligere erfaringer de vil dele?![]()
Hm.. Jeg skal spørre jordmor om det på kontroll i neste uke tror jeg, har ikke tort og spurt legene da jeg trodde de ikke var så positive til slike ting? "Alle" rundt meg synes det høres helt unødvendig ut, jeg sliter litt med og "forsvare" det da..sikkert derfor jeg bare har gått ut i fra at helsepersonell ikke er så over seg av begeistring. Men om din jordmor anbefalte det skal jeg høre med min også!Jordmor anbefalte meg å begynne med det. Da fra uke 35/36. Men har ikke lykkes i å finne noen som gjør det i mitt distrikt enda. Og orker ikke reise så langt for det liksom![]()
Jeg ble anbefalt fordi jeg blir satt i gang før termin og da er det bra om jeg er blitt litt modenHm.. Jeg skal spørre jordmor om det på kontroll i neste uke tror jeg, har ikke tort og spurt legene da jeg trodde de ikke var så positive til slike ting? "Alle" rundt meg synes det høres helt unødvendig ut, jeg sliter litt med og "forsvare" det da..sikkert derfor jeg bare har gått ut i fra at helsepersonell ikke er så over seg av begeistring. Men om din jordmor anbefalte det skal jeg høre med min også!jeg får uansett ikke gå over termin og er livredd for og må bli satt i gang!!
Jeg bare googlet byen jeg bor i samt modningsakupunktur. Jeg har ikke dratt på det da jeg synes det var en stiv pris å betale - iallefall om man skulle gå noen ganger. Grunnet igangsetting i uke 38 har jeg også grått meg til at jordmor skal gjøre det på meg fra uke 36Hvordan finner man de som driver med modningsakupunktur egentlig?
Hvorfor igangsettelse uke 38?Jeg bare googlet byen jeg bor i samt modningsakupunktur. Jeg har ikke dratt på det da jeg synes det var en stiv pris å betale - iallefall om man skulle gå noen ganger. Grunnet igangsetting i uke 38 har jeg også grått meg til at jordmor skal gjøre det på meg fra uke 36jeg angrer meg sikkert på at jeg ikke brukte de pengene når jeg ligger og føder
![]()
Pga diabetes type 1Hvorfor igangsettelse uke 38?