Jaa.. den ja... har snakket om å se den. Er den bra ?Ser på walk of shame.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa.. den ja... har snakket om å se den. Er den bra ?Ser på walk of shame.
Men nå vare det ut måneden så da bruker du bare de første dagene til å planleggeTypisk at ikke lønnen kommer før fredag![]()
Kan inn p se hva de snakker omTja er i grunn ganske dødt der ute
Ja, sist jeg så den , så lå den i bilen. Det gjør den ikke lenger.Forsvunnet???
Kan få faktura om du bestiller i nettbutikk. Så betaler du når du får lønnTypisk at ikke lønnen kommer før fredag![]()
Vet ikke helt ennå, må se litt mer..Hva skal du bestille?
HahaJa, sist jeg så den , så lå den i bilen. Det gjør den ikke lenger.
Pleier å kjøpe til frøkena... leser ikke så mye selvVet ikke helt ennå, må se litt mer..
Det var faktisk lurtKan få faktura om du bestiller i nettbutikk. Så betaler du når du får lønn
Jeg syns det er veldig greit.Vi har ikke en felles konto, men han ønsker å betale regningene så må jehg passe på at vi har råd til resten
Sånn halvveis. Har sine gode stunder, men også litt frustrerende.Jaa.. den ja... har snakket om å se den. Er den bra ?
Vi har vurdert samme løsning selv.Jeg syns det er veldig greit.
Siden alle regninger går fra samme sted og de fleste av husholdningsutgiftene gir det oss mulighet til lettere å få oversikt over vårt forbruk, og revurdere budsjettet med jevne mellomrom.
Samtidig som det gir oss en mer rettferdig fordeling av utgiftene enn vi hadde før.
This meens war. Er det jeg kikker på... sett den før, men lite annetVeldig deilig.
Ser på walk of shame.
Ok.. tviler på at jeg gidder å se den daSånn halvveis. Har sine gode stunder, men også litt frustrerende.
Hva handler den om??This meens war. Er det jeg kikker på... sett den før, men lite annet
Også sluttet den sånn plutselig. Var mer rar enn bra.Ok.. tviler på at jeg gidder å se den da![]()
To menn som kjemper for å få ei dame i seng...Hva handler den om??
Hmm... da ble jeg enda sikrere i min sakOgså sluttet den sånn plutselig. Var mer rar enn bra.
Jeg leser mye selv, derfor jeg må kjøpe litt nytt.Pleier å kjøpe til frøkena... leser ikke så mye selv![]()