Felles skravle 2015

Hørt om de, men aldri prøvd..

Har brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet) :)

Enkelte kvelder går det veldig greit, andre ganger ikke fullt så greit..
Er vel slik det er.
Er bare så utrolig sliten uten å ha noe grunn til det.
Har bare lyst til å krype under dynen og sove

Har brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet) :)
Okei :) jeg har null tro på kremer mot strekkmerker.. Hehe.. Fikk heldigvis lite sist da, håper på det samme nå :)

Æsj, det er kjedelig og slitsomt.. Håper morgendagen blir bedre, men henger vel sammen med slutten på sv?
Gjør nok det, og det at jeg ikke klarer å sove om nettene på grunn av bekkenet og sure oppstøt
Gleder meg til å være helt alene hjemme i morgen frem til ca kl 17.
I morgen skal det soves

Oppdatering kl 18:14

1. m&m mini 2.067
2. Mirell 1.887
3. Hope91 1.850
4. Peppercat 1.787
5. lizzed 1.659
6. Lilleblomst_15 1.497
8. Kengu 1.294
10. Musemor med to små og en i magen 1.144
14. ALN89 966
16. Babylito 812
17. EJ 787
18. Mallejenta 779
19. trinebeth 731
21. Sara 628
31. Lanterne 342

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 804 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Takk for oppdateringen. Holder på å ta innpå dagsmålet sakte men sikkert ;)

Noen her som har erfaring med disse produktene

Jeg har prøvd den til magen, og synes den lukter herk, men lindrer kløe og svie når magen vokser :)

Gjør nok det, og det at jeg ikke klarer å sove om nettene på grunn av bekkenet og sure oppstøt
Gleder meg til å være helt alene hjemme i morgen frem til ca kl 17.
I morgen skal det soves
Skulle til å si at du skulle gå å legge deg om du var trøtt, men det er kanskje lettere sagt enn gjort når man har barn.. Får håpe du blir uthvilt imorgen da :)

Bollane er ferdige og middagen er fortært. Ein god time på sofaen så skal gubben fiksa kjøkkenet + krem til bollane og eg skal fiksa stova.
Tidleg i seng, Jr er fortsatt sjuk og skal vera heima i morgo. Blir ein tøff dag da eg sliter når eg er aleine.

Planar for veka?

Nå skal jeg ha ungene i seng, mannen skal på trening så hjemme alene i kveld

Snart lille mann i seng så er det å rydde og ordne her hjemme :) har vært ute å spist middag med svigermor i dag :)

Skulle til å si at du skulle gå å legge deg om du var trøtt, men det er kanskje lettere sagt enn gjort når man har barn.. Får håpe du blir uthvilt imorgen da :)
Yngste er lagt, men oppe igjen.
Eldste sitter og spiller med pappaen mens han spiser kvelds.
Må betale noen regninger så fort det er stille oppe.
Kan likevel ikke være i seng før kl 21 for da vil jeg sove i ca 30 minutter, våkne for å så ligge våken til klokken 3 i natt

Bollane er ferdige og middagen er fortært. Ein god time på sofaen så skal gubben fiksa kjøkkenet + krem til bollane og eg skal fiksa stova.
Tidleg i seng, Jr er fortsatt sjuk og skal vera heima i morgo. Blir ein tøff dag da eg sliter når eg er aleine.

Planar for veka?

Det har jeg
Mandag: Sove
Tirsdag: Sove
Onsdag: Jobbe
Torsdag: Sove
Fredag: Sove

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har prøvd den til magen, og synes den lukter herk, men lindrer kløe og svie når magen vokser :)

Lukter ikke noe av den jeg ;)
Men den lindret veldig mot kløe.. De på apoteket sa jeg også kunne bruke denne på babyen eller i badevannet (både mitt og babyen sitt), men kjøpte den som hørte til baby i tillegg :)

Er 38+3. Heldigvis ikke fått ennå jeg heller. Men jeg har ikke smørt meg noe heller da. :)

Back
Topp