ALN89
Forumet er livet
Hørt om de, men aldri prøvd..Noen her som har erfaring med disse produktene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørt om de, men aldri prøvd..Noen her som har erfaring med disse produktene
Enkelte kvelder går det veldig greit, andre ganger ikke fullt så greit..Jeg har litt lyst til å nå 1.200 i kveld, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer til å orke å klare det...
Hørt om de, men aldri prøvd..
Er vel slik det er.Enkelte kvelder går det veldig greit, andre ganger ikke fullt så greit..
OkeiHar brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet)![]()
Æsj, det er kjedelig og slitsomt.. Håper morgendagen blir bedre, men henger vel sammen med slutten på sv?Er vel slik det er.
Er bare så utrolig sliten uten å ha noe grunn til det.
Har bare lyst til å krype under dynen og sove
Gjør nok det, og det at jeg ikke klarer å sove om nettene på grunn av bekkenet og sure oppstøtÆsj, det er kjedelig og slitsomt.. Håper morgendagen blir bedre, men henger vel sammen med slutten på sv?
Takk for oppdateringen. Holder på å ta innpå dagsmålet sakte men sikkertOppdatering kl 18:14
1. m&m mini 2.067
2. Mirell 1.887
3. Hope91 1.850
4. Peppercat 1.787
5. lizzed 1.659
6. Lilleblomst_15 1.497
8. Kengu 1.294
10. Musemor med to små og en i magen 1.144
14. ALN89 966
16. Babylito 812
17. EJ 787
18. Mallejenta 779
19. trinebeth 731
21. Sara 628
31. Lanterne 342
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 804 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Noen her som har erfaring med disse produktene
Du har ikke så mange igjen. Jeg har mer igjen til dagsmåletJeg har litt lyst til å nå 1.200 i kveld, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer til å orke å klare det...
Skulle til å si at du skulle gå å legge deg om du var trøtt, men det er kanskje lettere sagt enn gjort når man har barn.. Får håpe du blir uthvilt imorgen daGjør nok det, og det at jeg ikke klarer å sove om nettene på grunn av bekkenet og sure oppstøt
Gleder meg til å være helt alene hjemme i morgen frem til ca kl 17.
I morgen skal det soves
Okeijeg har null tro på kremer mot strekkmerker.. Hehe.. Fikk heldigvis lite sist da, håper på det samme nå
![]()
Yngste er lagt, men oppe igjen.Skulle til å si at du skulle gå å legge deg om du var trøtt, men det er kanskje lettere sagt enn gjort når man har barn.. Får håpe du blir uthvilt imorgen da![]()
Så deilig! Slitsom når man sover dårlig og har vondt..Gjør nok det, og det at jeg ikke klarer å sove om nettene på grunn av bekkenet og sure oppstøt
Gleder meg til å være helt alene hjemme i morgen frem til ca kl 17.
I morgen skal det soves
Bollane er ferdige og middagen er fortært. Ein god time på sofaen så skal gubben fiksa kjøkkenet + krem til bollane og eg skal fiksa stova.
Tidleg i seng, Jr er fortsatt sjuk og skal vera heima i morgo. Blir ein tøff dag da eg sliter når eg er aleine.
Planar for veka?
Jeg har prøvd den til magen, og synes den lukter herk, men lindrer kløe og svie når magen vokser![]()
Er 38+3. Heldigvis ikke fått ennå jeg heller. Men jeg har ikke smørt meg noe heller da.Har brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet)![]()