Obs! Babyolje med allergifremmende stoff

Den til Natusan var no litt mer bagatell enn Burts bees.... Men vi har altid brukt libero, eller natusan sin vanlige heldigvis :)

Prøvde burts bees en gang, men synes den var så klissete at vi droppet den.

Noen av dere som har erfaring med disse da?
Fikk de anbefalt på tre forskjellige apotek før jeg kjøpte dem..

Vedlegg

• 1424022330527.jpg
    1424022330527.jpg
    36,3 KB · Visninger: 47
Noen av dere som har erfaring med disse da?
Fikk de anbefalt på tre forskjellige apotek før jeg kjøpte dem..
Har brukt den som er til gravide (mage oljen)- syns dessverre den er litt klissete.. Tar lang tid før den tørker og har endt opp med å få det klisset på klærne! Men aner ikke åssen baby oljen er. Sikkert fin den for den skal jo være i badevannet :)

Har brukt den som er til gravide (mage oljen)- syns dessverre den er litt klissete.. Tar lang tid før den tørker og har endt opp med å få det klisset på klærne! Men aner ikke åssen baby oljen er. Sikkert fin den for den skal jo være i badevannet :)

Har også brukt den til magen, men jeg er veldig glad i den. Lindrer kløe/svie på mage og bryst. Funker også veldig bra som massasje olje da den varmes lett opp i hendene :)

Last ned forbrukerrådets hormonapp. Så scanner dere produktet før dere kjøper, så ser dere raskt om d er noe fysj i d eller ikke!

Jeg bruker endel babyolje på meg selv når jeg dusjer fortiden faktisk. For har så tørr hud fortiden, men orker ikke stå å smøre meg etterpå :P

Lureri. Jeg blir irritert på hele dritt burts bees. Ikke fordi at det koster meg så himla mye tid og penger for å dra ut å kjøpe ny olje, den gamle får jeg jo alltids brukt opp også, MEN fordi dette skal være et merke som er 100% "babyvennlig", naturlig og er ikke måte på hvor "sunt" det er...yeah right :p

Lureri. Jeg blir irritert på hele dritt burts bees. Ikke fordi at det koster meg så himla mye tid og penger for å dra ut å kjøpe ny olje, den gamle får jeg jo alltids brukt opp også, MEN fordi dette skal være et merke som er 100% "babyvennlig", naturlig og er ikke måte på hvor "sunt" det er...yeah right :p

Vet du, jeg er helt enig med deg! De har markedsført seg som så utrolig barnevennlig, og alliert seg med type mammabloggere for å promotere seg selv, og så selger de egentlig dritt! D er så sykt frekt!!

Back
Topp