Så hva har jeg brukt dagen til 
Absolutt ingenting, ikke skravlet en gang.
Kost med barna og laget middag, og intet annet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vasket og støvsugd leilighetenSå hva har jeg brukt dagen til
Men det er ikke bare bare det.Så hva har jeg brukt dagen til
Greit å få startet fra dag 1 i det minsteFår ta det igjen neste mndkravet blir nok litt høyere da, men det går så bra så
![]()
Høres ut som en perfekt søndag spør du megSå hva har jeg brukt dagen til
Ja, da kan jeg starte tidlig! BewareFår ta det igjen neste mndkravet blir nok litt høyere da, men det går så bra så
![]()
Har visst skjedd før....haha
Føler meg neste fyllesyk på morgenen nå jeg dahaha
Men savner ikke noe fyll.
Absolutt! Får bruke resten av mnd på å øve meg, hahaGreit å få startet fra dag 1 i det minste![]()
Må være såå kjedelig å gå lenge over.. Er gal av å vente allerede nå og har også to mnd igjenSkjønner jo det.. jeg har 2 mnd ogjen og det føles som en evighet.. men samtidig forventer jeg å gå over og også bli satt igang, siden min mor gjorde det.. men håper jo jeg slipper det!
Ja kjekt å øveAbsolutt! Får bruke resten av mnd på å øve meg, haha
Ja.. tror nok det er kjedelig de dagene.. derfor jeg mentalt forbereder meg på det også.. så blir jeg iaf ikke skuffa om det skjer.. og gledelig overraska om han kommer førMå være såå kjedelig å gå lenge over.. Er gal av å vente allerede nå og har også to mnd igjen![]()
Så flink du har vært! Jeg har vasket 3 maskiner og strøket alt sengetøy og det andre som har vært nødvendig, og brettet og ryddet i alt babytøyetVasket og støvsugd leiligheten
Vasket og hengt opp 2 maskiner med klær
Tørket stöv og ryddet
Ooog ligger nå på sofaen og ser supernatural
Drakk en sånn pose med nescafè mocca, og nå er jeg kvalm
Må vel lage no middag snaaaart...
Ja.. tror nok det er kjedelig de dagene.. derfor jeg mentalt forbereder meg på det også.. så blir jeg iaf ikke skuffa om det skjer.. og gledelig overraska om han kommer før![]()
Ja.. men likevel så er det eneste man har å forholde seg til.. men burde jo tenke pluss minus 2 uker i alle fall..Det er egentlig rart at det er så mye fokus på termindatoen når kun et fåtall faktisk føder denne dagen. Og så virker det som om mange blir så skuffet om de må vente noen dager til![]()
Takk! Nærmer meg 1000Oppdatering kl 18:14
1. m&m mini 2.067
2. Mirell 1.887
3. Hope91 1.850
4. Peppercat 1.787
5. lizzed 1.659
6. Lilleblomst_15 1.497
8. Kengu 1.294
10. Musemor med to små og en i magen 1.144
14. ALN89 966
16. Babylito 812
17. EJ 787
18. Mallejenta 779
19. trinebeth 731
21. Sara 628
31. Lanterne 342
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 804 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Jeg har litt lyst til å nå 1.200 i kveld, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer til å orke å klare det...Takk! Nærmer meg 1000kanskje det skal være et mål i løpet av kvelden..
Sorry, ikke hørt om dem førNoen her som har erfaring med disse produktene
Sorry, ikke hørt om dem før