Ja er litt mer sikker da værtfall frem til FF får hentet seg innDet kan være lurt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er litt mer sikker da værtfall frem til FF får hentet seg innDet kan være lurt!![]()
Jeg er ganske ny her i forumet, så jeg vet ikke hva FF står for dessverreJa er litt mer sikker da værtfall frem til FF får hentet seg inn![]()
Samme for oss! Men EL skal være på søndag.Jeg forventer el mandag eller tirsdag, så nå blir det prøvehelg
Spennende! Siden du ikke kjenner noe i dag, får vi håpe på morgendagen da!Skal ha i dag ifølge FF og i morgen ifølge meg selv![]()
Det er en app som mn bruker til tempingJeg er ganske ny her i forumet, så jeg vet ikke hva FF står for dessverremen uansett så kan det jo være greit å være sikker hvis du ikke får noen symptomer på el
![]()
Det håper jegSamme for oss! Men EL skal være på søndag.
Spennende! Siden du ikke kjenner noe i dag, får vi håpe på morgendagen da!
Vel, jeg har tatt tester de siste dagene nå. Dessverre på ettermidadgstid, så det kan jo gjøre det vanskeligere å se noe. Så langt én sterk strek på kontrollstreken, men ingen teststrek. I ettermiddag synes jeg at det var en svaaaaaaak stripe i tillegg til den sterke teststreken. Betyr det at teststreken vil bli sterkere når jeg tester i morgen? App'en sier EL på søndag. Er kun på syklus nr 2 siden jeg sluttet på prevensjon og tror ikke jeg har hatt EL i denne perioden, har hatt TR én gang i januar.
God helg alle sammenOg håper det blir en super prøvehelg for alle!
Det er en app som mn bruker til tempingfertility friend
Aah, ok!Ff er ferilityfriend, en nettside /app for dem som driver med temperaturmåling for å finne EL
Du kommer inn i alt om litt hihiAah, ok!da forstår jeg
![]()
Det gjør jeg nok! Er på god vei allerede føler jegDu kommer inn i alt om litt hihi![]()
Så braDet gjør jeg nok! Er på god vei allerede føler jeg![]()
Begynner som regel på cd 10 jeg og den er positiv når begge strekene er like sterkeDere, jeg driver og tester etter el for første gang. Hvor mange dager før el begynner teststreken årlig tydeligere? For på alle testene i en uke nå har det vært en svak teststrek. Men den skal vel bli like sterk som kontrollstreken vel?![]()
Ok, takkBegynner som regel på cd 10 jeg og den er positiv når begge strekene er like sterkeog el har vært når den er negativ igjen
da regner at jeg er 1 dpo fraa den dagen testen er negativ igjen
![]()
Det blir vel mer en overgang på noen dager er værtfall min erfaringOk, takkmen går den rett fra å være svak strek (negativ), til å bli like sterk, altså positiv? Eller er det en overgang på noen dager?
![]()
OkDet blir vel mer en overgang på noen dager er værtfall min erfaring![]()
Jeg som skrev at jeg ikke kjente noen tegn til eggløsning (har ikke kjent noe whatsoever det siste året), fikk plutselig dette slimet på fredag. Og beklager detaljer, men det kom ganske mye også. Og det var litt blod i det. Dette var på syklusdag 9. Er det kanskje sånn at jeg har eggløsning veldig tidlig? Isåfall så har vi jo bommet veldig det siste året
Noen som vet om det er mulig å ha el så tidlig? Har også kjøpt wild yam og er så i tvil om jeg skal begynne å ta det nå, eller vente.
Ok, takkmen går den rett fra å være svak strek (negativ), til å bli like sterk, altså positiv? Eller er det en overgang på noen dager?
![]()
Da burde jeg kanskje teste litt utpå dagen også når det nærmer seg!Min er negativ helt til den plutselig blir positiv. Sist var den negativ onsdag kveld, positiv torsdag kveld og negativ fredag kveld. Men hvis jeg hadde testet flere ganger om dagen hadde jeg sikkert sett en økning.
Jeg får slim 4 dager før ELDvs har minst 4 dager med slim. Det kommer av og til litt etter EL også.