Felles skravle 2015

Så koselig. Venter første baby her og♡♡
Kanskje greit å ta en ting av gangen:) vet jo aldri hvordan det blir med en baby også. Hvor mange hunder har du nå da?

Jeg har to. Blir spennende å se hvordan de reagerer på baby! Har en som ELSKER barn men gjerne blir litt overivrig, og en som helst holder seg unna. Håper de klarer å bli glad i den lille bylten etter hvert :)

Tviler på at jeg klarer å komme på topp da, men er verdt et forsøk :p
Du trenger bare 1500 innlegg for å være med om topp premiene og du trenger bare ligge på topp 100 lista for å være med om de andre premiene :)

Du trenger bare 1500 innlegg for å være med om topp premiene og du trenger bare ligge på topp 100 lista for å være med om de andre premiene :)
Greit å vite! Er det vanlig å vinne da?

du hadde ikke plass til telt i hagen heller du :P

Joda, det har jeg :D har 1,5 mål tomt da, så plass til mange telt her;)
Også er det plass på verandaen.
Men sola steker på den siden av huset hele dagen da, så det kan hende det blir for varmt:p

Gruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill

Jeg har to. Blir spennende å se hvordan de reagerer på baby! Har en som ELSKER barn men gjerne blir litt overivrig, og en som helst holder seg unna. Håper de klarer å bli glad i den lille bylten etter hvert :)

Får satse på at det går seg til vel:) hunden her er skikkelig mammadalt, og overivrig når han møter nye mennesker. Men han pleier å være veldig forsiktig med både barn og andre dyr da. Hadde et marsvin en liten stund som han var veldig nysgjerrig på. Poka litt borti for å se om det var liv i det, og når den døde var det nesten som han gråt:(

Gruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill
Brettspill er kjempegøy! Gruble? Er det den med kategorier og terninger med bokstaver? Så skal du fylle skjema med eks byer, land, drikke på de forskjellige bokstavene?

Får satse på at det går seg til vel:) hunden her er skikkelig mammadalt, og overivrig når han møter nye mennesker. Men han pleier å være veldig forsiktig med både barn og andre dyr da. Hadde et marsvin en liten stund som han var veldig nysgjerrig på. Poka litt borti for å se om det var liv i det, og når den døde var det nesten som han gråt:(

Uffameg.. Jeg har en katt de er veldig glad i, men det er ikke helt gjensidig, hehe. Er så fantastisk hvor særegne personligheter dyrene har!

Back
Topp