Felles skravle 2015

Er det først barnet? :) kan vel kanskje bli litt for mye av det gode og. Hehe

Dårlig med valentine ting her og ja. Samboeren var i skogen og kappet trær på dagen, så jeg tok meg en tur på trening siden det er treningshelg med en master nå:) deretter dro alle taekwondo folka på kinarestaurant.

Mannen er på fest, og jeg ligger på sofaen med en selskapssyk og trøtt liten vofs på fanget:p

Første barnet ja! Valpen var jo helskjønn, men hadde glemt hvor mye styr det var med de :p får vente til jeg har funnet rytmen med lillemor før jeg får meg valp igjen. Det er jo veldig koselig selv om det er litt styr!

Synes du har hvert flink jeg! spørs hvordan formen er i morgen da :P

Det vil tiden vise. Tror jeg står over treninga som begynner kl 8 i morgen tidlig, selv om jeg sikkert hadde hatt godt av litt meditasjon:p

ja da må du lære deg å henge med :p Første dagen i fabruar hadde jeg 400 innlegg :p men det er spesielle dager da :p
Veldig sjeldent det er så mye skravling på en dag :wacky:
Oi, jøss! Da har jeg plutselig funnet noe å gjøre nå når jeg går hjemme :p dere har herved fått en konkurrent.

Har en som er svært matglad og tar seg en del friheter. Kan finne på å hoppe opp på kjøkkenbenken selv om vi ser på! Fant henne på spisebordet når vi var på besøk.. Der sto hun å spiste kylling :p
Min er nok ikke SÅ matglad, og vet godt at det ikke er lov.. forskjell på hunder :-P Da han var valp husker jeg han hoppa med fremlabbene opp på et lavt stuebord og forsynte seg med en håndfull chilinøtter.. kanskje han lærte :-P

hahahahahaha good good :D Biffmiddag og rødt i juli/august :D

På verandaen min :D hm...kanskje jeg må låne gården til svigerfar da, så kan dere sove der og;)

Du tok jo helt av den første dagen:p

Har vært ganske rolig de siste dagene nå da egentlig :)
Ja det har hvert stille og rolig.. men det har hvert lite action generelt på hele forumet synes jeg.

Da var Veslas feber og hoste tilbake...
Hun fikk akkurat ett skikkerlig hosteanfall.
Å da jeg var inne hos henne var hun helt klam... :( Stakkars liten.

Dakar lille:(
Masse god bedring til søte tulla ♡

Hadde vært død etter 2,5t trening her. Nå har jeg funnet senga. Skal prøve å sove litt.

Kommer litt an på type trening, men merker det nok i morgen:p hehe

Du får sove godt da. Så håper jeg du våkner uthvilt i morgen:)

Min er nok ikke SÅ matglad, og vet godt at det ikke er lov.. forskjell på hunder :p Da han var valp husker jeg han hoppa med fremlabbene opp på et lavt stuebord og forsynte seg med en håndfull chilinøtter.. kanskje han lærte :p

Her har vi prøvd alt for å få henne til å slutte, men ingenting hjelper.. Må bare være flinke til å hundesikre alt før man forlater noe spiselig. Føler det må være slitsomt å være såå opptatt av mat hele tiden!

Første barnet ja! Valpen var jo helskjønn, men hadde glemt hvor mye styr det var med de :p får vente til jeg har funnet rytmen med lillemor før jeg får meg valp igjen. Det er jo veldig koselig selv om det er litt styr!

Så koselig. Venter første baby her og♡♡
Kanskje greit å ta en ting av gangen:) vet jo aldri hvordan det blir med en baby også. Hvor mange hunder har du nå da?

Ja det har hvert stille og rolig.. men det har hvert lite action generelt på hele forumet synes jeg.

Det syntes vi i januar og, men ifølge Tamara så var det ikke det :o haha

Back
Topp