Felles skravle 2015

Har spist biffrett på kinarestaurant i dag:p hehe

Men en ordentlig biff skal være litt rå, og det spiser jeg ikke nå. Vil ikke ha den godt stekt:p Har ikke hatt veldig lyst på heller egentlig, siden jeg har hatt aaaltfor lett tilgang. Er noe som alltid ligger i fryseren omtrent;)
Rå biff hadde jeg nok ikke klart. Er såvidt jeg klarer å spise det om det er bilde av dyret på menyen, men det er kanskje på grunn av at jeg er ex veganer :p

Da er det en avtale ;)

Hva har du gjort i kveld da? Jeg har vært på farta i hele dag, så nå er jeg syyykt trøtt. Også er det en liten mulighet for at jeg skal hente gubbem i natt:eek:
Jeg har hentet inne energi på sofaen.. Har hvert helt ødelagt i hele dag.. hvert så sliten at jeg ikke har orket noe.
Noen dager er bare helt dritt.. :(

Har termin 8. April :) ja, har ikke vært så aktiv som idag før, så da skjønner jeg litt mer. Hvertfall når man sitter her og chatter.

Kan du forresten hjelpe meg med å få sånn signatur? Har laget selve greia men vet ikke hvor jeg skal putte koden :)
Det er mange som får seg en litt sånn aha opplevelse når de kommer inn her til oss :P
Bare vent til slutten av mnd :p da er det kaos :D

Ikke umulig det. Du får løpe å sjekke;) hehe

Har du gjort noe spennende på valentine da?

Fant en valp idag, og skjønte fort at jeg ikke orker en hund til nå som det kommer et lite barn! Men valentines-relaterte ting har det vært dårlig med.. Du da?

Det er mange som får seg en litt sånn aha opplevelse når de kommer inn her til oss :p
Bare vent til slutten av mnd :p da er det kaos :D

Haha får øve meg nå som det er litt rolig! Dette tempoet passer meg bra, sliter allerede meg å henge med, hehe!

Haha får øve meg nå som det er litt rolig! Dette tempoet passer meg bra, sliter allerede meg å henge med, hehe!
ja da må du lære deg å henge med :P Første dagen i fabruar hadde jeg 400 innlegg :P men det er spesielle dager da :p
Veldig sjeldent det er så mye skravling på en dag :wacky:

Rå biff hadde jeg nok ikke klart. Er såvidt jeg klarer å spise det om det er bilde av dyret på menyen, men det er kanskje på grunn av at jeg er ex veganer :p

Rå er den vel forsåvidt ikke, men god rosa :) men den trenger ikke blø.

Hva fikk deg til å gå vekk fra veganer da, om du vil svare? :)

Jeg har hentet inne energi på sofaen.. Har hvert helt ødelagt i hele dag.. hvert så sliten at jeg ikke har orket noe.
Noen dager er bare helt dritt.. :(

Da er det nok vel fortjent;) Kjenner til det her og. Vet aldri hvordan dagen blir før jeg er der. Veldig overrasket over meg selv i dag:o
2,5 time trening, 1,5 time teori også 1,5 time på restaurant. Håper virkelig jeg slipper å hente mannen i natt, for nååå er jeg sliten:o

Da er det nok vel fortjent;) Kjenner til det her og. Vet aldri hvordan dagen blir før jeg er der. Veldig overrasket over meg selv i dag:eek:
2,5 time trening, 1,5 time teori også 1,5 time på restaurant. Håper virkelig jeg slipper å hente mannen i natt, for nååå er jeg sliten:eek:
Synes du har hvert flink jeg! spørs hvordan formen er i morgen da :P

Har termin 8. April :) ja, har ikke vært så aktiv som idag før, så da skjønner jeg litt mer. Hvertfall når man sitter her og chatter.

Kan du forresten hjelpe meg med å få sånn signatur? Har laget selve greia men vet ikke hvor jeg skal putte koden :)

Dersom du er på PC klikker du på nicket ditt oppe til høyre og velger signatur.
Signaturen lager du på lilypie.com.
Når du har gjort det velger du koden som heter "PseudoHTML, UBBCode and BB Code" og kopierer inn i signaturfeltet

Da var Veslas feber og hoste tilbake...
Hun fikk akkurat ett skikkerlig hosteanfall.
Å da jeg var inne hos henne var hun helt klam... :( Stakkars liten.

Da er det nok vel fortjent;) Kjenner til det her og. Vet aldri hvordan dagen blir før jeg er der. Veldig overrasket over meg selv i dag:o
2,5 time trening, 1,5 time teori også 1,5 time på restaurant. Håper virkelig jeg slipper å hente mannen i natt, for nååå er jeg sliten:o
Hadde vært død etter 2,5t trening her. Nå har jeg funnet senga. Skal prøve å sove litt.

Fant en valp i ettermiddag. Har jo hatt lyst på en liten en til, men skjønte etter en liten time med denne krabaten at tre hunder og baby blir litt i meste laget :p var greit at eieren ble funnet raskt!

Ellers har ene hunden spist opp middagen min (når eier til valpen ringte på), og da orket jeg ikke lage ny, så fant frem godteposen.. Huff

Kan ikke si at hunder tar særlig hensyn til slitne gravide :p
Oi! Det hadde min aldri funnet på..!!

Fant en valp idag, og skjønte fort at jeg ikke orker en hund til nå som det kommer et lite barn! Men valentines-relaterte ting har det vært dårlig med.. Du da?

Er det først barnet? :) kan vel kanskje bli litt for mye av det gode og. Hehe

Dårlig med valentine ting her og ja. Samboeren var i skogen og kappet trær på dagen, så jeg tok meg en tur på trening siden det er treningshelg med en master nå:) deretter dro alle taekwondo folka på kinarestaurant.

Mannen er på fest, og jeg ligger på sofaen med en selskapssyk og trøtt liten vofs på fanget:p

Oi! Det hadde min aldri funnet på..!!
Har en som er svært matglad og tar seg en del friheter. Kan finne på å hoppe opp på kjøkkenbenken selv om vi ser på! Fant henne på spisebordet når vi var på besøk.. Der sto hun å spiste kylling :p

ja da må du lære deg å henge med :P Første dagen i fabruar hadde jeg 400 innlegg :P men det er spesielle dager da :p
Veldig sjeldent det er så mye skravling på en dag :wacky:
Du tok jo helt av den første dagen:p

Har vært ganske rolig de siste dagene nå da egentlig :)

Back
Topp