Nei ikke sant.. Også tenker jeg at jeg vil passe på at vi får bare mamma og Vesla tid sammen før sommerprinsen kommer i juni.Ja er viktig med kos. Om noen få år vil hun jo ikke ha kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke sant.. Også tenker jeg at jeg vil passe på at vi får bare mamma og Vesla tid sammen før sommerprinsen kommer i juni.Ja er viktig med kos. Om noen få år vil hun jo ikke ha kos
Ser slik ut, har ikke vært så mye tilstede i kveld.Her gå skravla som vanlig jenter![]()
Ja skravle litt må man. Selv om øya går i kryss og nesten soverHer gå skravla som vanlig jenter![]()
Enklere for meg, da.Det innebærer som regel kollektivtransport eller et stykke å gå, så skjer ikke så ofte at vi handler i andre butikkerlate.no
Det hørtes godt ut. Lille mannen bestemte middag i dag så ble MCSer slik ut, har ikke vært så mye tilstede i kveld.
Er bare litt innom nå mens jeg venter på at er andebryst skal bli ferdig i ovnen.
Kjenner det selv jeg gettJa skravle litt må man. Selv om øya går i kryss og nesten sover![]()
Jeg hadde ikke hørt om den jeg før jeg var hos legen på mandag. Men det er absolutt en venn alle burde ha!
Ååh.. jordbær. Det hadde jeg også lyst på men hadde kun bringebær herÅååh, jordbær og blåbær med vanilje kesamRimi her har aldri jordbær
![]()
Som alltid..Her gå skravla som vanlig jenter![]()
Vi har ikke bil... Skal kjøpe etter vi har flytta tenker jegEnklere for meg, da.
Skal jeg handle, må jeg ut med bilen uansett så om de ikke har det jeg ønsker er det ikke lange veien til neste
Uka har vært grei den..Som alltid..hvordan har uka di hvert?
Jordbær er fantastisk, gleder meg til sommerenÅåh.. jordbær. Det hadde jeg også lyst på men hadde kun bringebær her
Vesla mi ble syk i går.. har sloss mot feberen i hele kveld.Uka har vært grei den..Sliten og en syk lille mann
Han har ikke feber men hoster og hoster. Da han la seg nå tok det 5 minutter så hører jeg "mamma, mamma jeg måtte rape" (dvs spy) så senga full. Ikke noe koselig med syke barnVesla mi ble syk i går.. har sloss mot feberen i hele kveld.
Ja måtte det bli mere norske enn i fjor.Jordbær er fantastisk, gleder meg til sommeren![]()
Er nok ikke så mye mer morro enn degJeg er gravid, jeg er kjedelig, jeg er trøtt... Nå legger jeg meg før kl 10God natt jenter!
huff da... Det er ikke noe koselig! De stakkars små..Han har ikke feber men hoster og hoster. Da han la seg nå tok det 5 minutter så hører jeg "mamma, mamma jeg måtte rape" (dvs spy) så senga full. Ikke noe koselig med syke barn
De får jo så dårlig samvittighet disse barnahuff da... Det er ikke noe koselig! De stakkars små..
En gang Vesla kastet opp begynte hun å gråte.. Jeg roet henne ned å sa.. Det Går bra jenta mi.. Det er bra at det kommer opp.. Da var svaret. "jammen mamma.. du harjo akkurat vasket badet!" (hun kastet opp på gulvet)
Søte lille jenta mi!