Jeg hadde ikke hørt om den jeg før jeg var hos legen på mandag. Men det er absolutt en venn alle burde ha!Takkja, den har virkelig vært min venn de siste årene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke hørt om den jeg før jeg var hos legen på mandag. Men det er absolutt en venn alle burde ha!Takkja, den har virkelig vært min venn de siste årene
![]()
noen ganger må man kose seg litt ja!Vi har koset oss med bringebær i kveld og har bananer til i morgen. Skal kose oss her også![]()
Haha, ja jeg klarte aldri å bli sint. Det var jo bare komisk. Tenk at jeg ikke klarte å finne ut av hvor stor den magen var..Huff da, også favoritten da
Men syns liksom jeg kan se drt for meg, så må le litt og. Haha![]()
oohh.. hvordan gikk duppingen?
Huff, er dere skikkelig sultne nå da eller? Sett deg ned med ei brødskive og slapp av før leggetidSkjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt begynte på denne middagen i dag.
Ingenting er ferdig annet enn meg.
Skikkelig vondt i ryggen, og får kynnere så fort jeg beveger på meg som gjør meg kvalm så ikke sikkert jeg får spist så mye heller
Må slutte å skjemme bort mannen tror jeg.
Hvertfall inntil babyen er ute..
Planen er bak i nakkenHvor skal du ha den?![]()
Haha, ja jeg klarte aldri å bli sint. Det var jo bare komisk. Tenk at jeg ikke klarte å finne ut av hvor stor den magen var..
Det er fredag.Huff, er dere skikkelig sultne nå da eller? Sett deg ned med ei brødskive og slapp av før leggetid![]()
hehehe så deilig da.Trenger litt trening og større mage før jeg er klar for det store blå, men gikk absolutt ikke verst![]()
Uff, jeg forstår :/ Dumme kroppen!Det er fredag.
Vi har begge spist litt med barna.
Dette er god-middagen vi pleier å ha etter de er i seng.
Dog den pleier å være rundt kl 21, er forsinket siden jeg må ta meg så mye pauser
Det er såå godt, spesielt med ligg sukker påoohhh... det skulle jeg ha kjøpt
Har appelsin, røde og grønne epler, bananer.. Blåbærene ble fortært i kveld![]()
tror jeg må lage frukt salat en dag nå... ble sikkerlig fysen på litt fruktsalat med vanilje kesam påDet er såå godt, spesielt med ligg sukker på![]()
Måtte unngå å le da jeg traff dem, huffHAHAHAHA det tror jeg påNå ler jeg godt her jeg sitter. Ser det for meg.
Åååh, jordbær og blåbær med vanilje kesamtror jeg må lage frukt salat en dag nå... ble sikkerlig fysen på litt fruktsalat med vanilje kesam på![]()
Da er det vel å gå på en annen butikk daÅååh, jordbær og blåbær med vanilje kesamRimi her har aldri jordbær
![]()
Ja er viktig med kos. Om noen få år vil hun jo ikke ha kosnoen ganger må man kose seg litt ja!![]()
oohhh... MÅ ja det i morgen!!!Åååh, jordbær og blåbær med vanilje kesamRimi her har aldri jordbær
![]()
Det innebærer som regel kollektivtransport eller et stykke å gå, så skjer ikke så ofte at vi handler i andre butikkerDa er det vel å gå på en annen butikk da![]()