Felles skravle 2015

Helt enig! Har sååååå mange venner og familie vi skulle besøkt, men har nesten ikke sett noen siden kvalmen startet i uke 6 (november)
Ja, her bor all familue langt unna.. hadde nok klart å besøke foreldrene mine og sånt.. var der faktisk en uke da jeg var 100% sjukemeldt pga kvalme.. men venner osv prøver jeg å besøke innimellom, men må liksom være så nærme at man kan gi beskjed når man ikke orker mer.. men da jeg var kvalm var det uaktuelt!

Ja, her bor all familue langt unna.. hadde nok klart å besøke foreldrene mine og sånt.. var der faktisk en uke da jeg var 100% sjukemeldt pga kvalme.. men venner osv prøver jeg å besøke innimellom, men må liksom være så nærme at man kan gi beskjed når man ikke orker mer.. men da jeg var kvalm var det uaktuelt!
Ja, det er det som er problemet. Man vil gjerne hjem så fort det utarter seg. Det er så mange som vil finne på ting i ukedagene og sånt, men da har jeg rett og slett ikke overskudd til noenting. Skal jo jobbe, så hjem til familie, ordne middag, så skal lillemann gjerne bade og bli klar for senga for før man aner det er kl 7.

Ja, det er det som er problemet. Man vil gjerne hjem så fort det utarter seg. Det er så mange som vil finne på ting i ukedagene og sånt, men da har jeg rett og slett ikke overskudd til noenting. Skal jo jobbe, så hjem til familie, ordne middag, så skal lillemann gjerne bade og bli klar for senga for før man aner det er kl 7.
Ikke enkelt nei.. i min vennegjeng er det få som har tid i ukedagene, og det er som regel da jeg har tid/overskudd.. savner noen å møte på dagtid bl.a. nå når jeg er hjemme..

Ikke enkelt nei.. i min vennegjeng er det få som har tid i ukedagene, og det er som regel da jeg har tid/overskudd.. savner noen å møte på dagtid bl.a. nå når jeg er hjemme..
Ja, hadde vært greit om flere folk var hjemmeværende slik at man hadde noen å være med hvis man blir langtidssykmeldt og slik. Jeg har alltid minst ei venninne på mammaperm, så jeg husker at min forrige perm ble veldig travel med masse venner, babysang og babysvømming :)

Ja, hadde vært greit om flere folk var hjemmeværende slik at man hadde noen å være med hvis man blir langtidssykmeldt og slik. Jeg har alltid minst ei venninne på mammaperm, så jeg husker at min forrige perm ble veldig travel med masse venner, babysang og babysvømming :)
Så koselig.. lite barn hos oss.. vi er vel det andre paret bare.. mange som nok ikke kommer til å få barn.. men håper å møte noen i barselgruppe da.. har få nære veninner..

Så koselig.. lite barn hos oss.. vi er vel det andre paret bare.. mange som nok ikke kommer til å få barn.. men håper å møte noen i barselgruppe da.. har få nære veninner..
Møter alltids noen i barselgruppe. Og hvis du melder deg på babyaktiviteter i tillegg så møter du enda fler. Og i tillegg har du oss her på bv :)

Har de mange slike babyaktiviteter der du bor da? Sånn at du kan melde dere på litt her og der?
Ja.. tror det både er babysang, babysvømming (dyrt da), aktiviteter på biblioteket kanskje... men siden dette er første vet jeg ikke om alt enda.. helsestasjonen har sikkert informasjon :-)

Ja.. tror det både er babysang, babysvømming (dyrt da), aktiviteter på biblioteket kanskje... men siden dette er første vet jeg ikke om alt enda.. helsestasjonen har sikkert informasjon :)
Helsestasjonen har ofte masse forskjellig informasjon hengende om hva som skjer rundt om kring :) Babysvømming koster, men syntes det var skikkelig verdt det! Det er kanskje ikke et sted du blir kjent med nye fjes, men sønnen vår var helt i ekstase hver gang han så hvor han var :)

Helsestasjonen har ofte masse forskjellig informasjon hengende om hva som skjer rundt om kring :) Babysvømming koster, men syntes det var skikkelig verdt det! Det er kanskje ikke et sted du blir kjent med nye fjes, men sønnen vår var helt i ekstase hver gang han så hvor han var :)
Ja, tenker at det absolutt er noe jeg vil ha med meg :-) fin aktivitet synes jeg! Viktig at barn får et godt forhold til både aktivitet og vann fra tidlig alder! :-)

Ja, tenker at det absolutt er noe jeg vil ha med meg :) fin aktivitet synes jeg! Viktig at barn får et godt forhold til både aktivitet og vann fra tidlig alder! :)
Veldig! Min søster sa det var uaktuelt for hennes del fordi det hørtes ut som barnemishandling. Men det er det så absolutt ikke. Ang dykking så er det noe du kun gjør hvis babyen er klar for det. De blir ikke tvinget under vann. Det er et kurs der babyen venner seg til å trives i vann. Og min elsker å bade. Sist vi dro på badeland var han helt i ekstase når han så hvor vi var :)

Listen over ting som skal gjøres i dag er lang, men motivasjon, den klarer jeg ikke å finne.
Klarer ikke en gang å skravle i dag :P
Det som pleier å være så lett med dere hyggelige jenter

Back
Topp