Felles skravle 2015

Eller salami rullet rundt agurk... Åååh :(

Hm...jeg påstod at jeg ikke hadde noen lyster, men når man snakker om det så får jeg jo lyst på:p haha

de av dere som har hat tegnings blødning før dere fødte .. hvordan så det ut / hvor mye ? hatt et par dråper med blod når jeg var på do for noen timer siden. Ooog har hatt 2 - 3 episoder hvor jeg fikk noe smerter som var farlig likt rier. som varte ca 1 min hver gang .. men har stoppet opp igjenn ... kommer bare noen små tak nå innimellom i ryggen/magen men ikke like vondt :/ meen gjør egentlig ikke noe om jeg ikke føder enda ''passer ikke''' så godt fordi 3 åringen har sitt første tannlege besøk imorgen :p ooog på dagen etter der er det fredag den 13 :O

Jaja, men liker ikke i det hele tatt så er ikke noe å savne ;)
hehehe. Det er vel kanskje ingenting du savner foreløpig :P men bare vent!! snart dukker det opp ett eller annet du haaaaaar så lyst på.. Som du ikke kan spise :P

hahahaha... jeg har litt alkoholfri hvitvin.. den funker.. Men savner den røøøøøøøde... Den er nemlig ikke like god alkoholfri..
Kjenner jeg er glad for at jeg ikke drikker alkohol :p haha!

Vin frister sjelden her generelt:p hehe

Helt greit å avstå fra alkohol. Savner ikke rusen fra det. Men har et par øl jeg syns er veldig gode, alkoholfrie, men de frister ikke nå de heller.

hehehe. Det er vel kanskje ingenting du savner foreløpig :p men bare vent!! snart dukker det opp ett eller annet du haaaaaar så lyst på.. Som du ikke kan spise :p
Foreløpig bare salami :p ikke fan av ost eller spekemat, så er ganske safe enda :p men kommer nok noe på et eller annet tidspunkt :p

Vin frister sjelden her generelt:p hehe

Helt greit å avstå fra alkohol. Savner ikke rusen fra det. Men har et par øl jeg syns er veldig gode, alkoholfrie, men de frister ikke nå de heller.
litt samme her da.. Det er ikke rusen jeg savner.. det er mer kosen av ett glass vin på kvelden når roen har senket seg :)

Foreløpig bare salami :p ikke fan av ost eller spekemat, så er ganske safe enda :p men kommer nok noe på et eller annet tidspunkt :p
Det verste tror jeg er når du får sikkerlig lyst på ting du egentlig ikke liker i utgangspunktet :P

litt samme her da.. Det er ikke rusen jeg savner.. det er mer kosen av ett glass vin på kvelden når roen har senket seg :)

Deilig å slappe av med et glass et eller annet da ja. Og spesielt om man har gjort mye iløpet av dagen og føler man trenger en liten belønning:p hehe

Huff, ja... Mener å huske jeg opplevde det sist, men husker ikke med hva :p
samme her.. husker ikke hva det var jeg heller.. Men det var ett eller annet som jeg egentlig ALDRI har likt.. Men bare MÅTTE ha det der og da.. Har ikke spist det siden :P

Back
Topp