ALN89
Forumet er livet
Jaja, men liker ikke i det hele tatt så er ikke noe å savneDet er jo ikke akkurat alkoholen i seg selv jeg savner.. Det er smaken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, men liker ikke i det hele tatt så er ikke noe å savneDet er jo ikke akkurat alkoholen i seg selv jeg savner.. Det er smaken![]()
Eller salami rullet rundt agurk... Åååh![]()
hehehe. Det er vel kanskje ingenting du savner foreløpigJaja, men liker ikke i det hele tatt så er ikke noe å savne![]()
Å jeg er hu dumme som begynte å snakke om detHm...jeg påstod at jeg ikke hadde noen lyster, men når man snakker om det så får jeg jo lyst påhaha
hahahaha... jeg har litt alkoholfri hvitvin.. den funker.. Men savner den røøøøøøøde... Den er nemlig ikke like god alkoholfri..
Kjenner jeg er glad for at jeg ikke drikker alkoholhaha!
Foreløpig bare salamihehehe. Det er vel kanskje ingenting du savner foreløpigmen bare vent!! snart dukker det opp ett eller annet du haaaaaar så lyst på.. Som du ikke kan spise
![]()
ja alt er din feilÅ jeg er hu dumme som begynte å snakke om dethuff
![]()
litt samme her da.. Det er ikke rusen jeg savner.. det er mer kosen av ett glass vin på kvelden når roen har senket segVin frister sjelden her generelthehe
Helt greit å avstå fra alkohol. Savner ikke rusen fra det. Men har et par øl jeg syns er veldig gode, alkoholfrie, men de frister ikke nå de heller.
Nei, faktisk er det samboeren sin feil!!ja alt er din feil![]()
Det verste tror jeg er når du får sikkerlig lyst på ting du egentlig ikke liker i utgangspunktetForeløpig bare salamiikke fan av ost eller spekemat, så er ganske safe enda
men kommer nok noe på et eller annet tidspunkt
![]()
Å jeg er hu dumme som begynte å snakke om dethuff
![]()
Det er sant... Han måtte jo faktisk ta frem den teite salamienNei, faktisk er det samboeren sin feil!!![]()
litt samme her da.. Det er ikke rusen jeg savner.. det er mer kosen av ett glass vin på kvelden når roen har senket seg![]()
Huff, ja... Mener å huske jeg opplevde det sist, men husker ikke med hvaDet verste tror jeg er når du får sikkerlig lyst på ting du egentlig ikke liker i utgangspunktet![]()
Samme som meg med andre ord.litt samme her da.. Det er ikke rusen jeg savner.. det er mer kosen av ett glass vin på kvelden når roen har senket seg![]()
jeppDeilig å slappe av med et glass et eller annet da ja. Og spesielt om man har gjort mye iløpet av dagen og føler man trenger en liten belønninghehe
samme her.. husker ikke hva det var jeg heller.. Men det var ett eller annet som jeg egentlig ALDRI har likt.. Men bare MÅTTE ha det der og da.. Har ikke spist det sidenHuff, ja... Mener å huske jeg opplevde det sist, men husker ikke med hva![]()
jepp... men det skal bli deilig når jeg først kan ta det ENE glassetSamme som meg med andre ord.
Blir en stund til da, skal tross alt også amme
Eller på fredagskvelden etter en lang uke på jobb og ungene er i seng med noe god mat.jepp![]()
Det er sant.. Eller på verandaen med en god bok en varm sommer kveld!