Felles skravle 2015

Har du fått med deg mannen litt nå eller? :)
Det jeg lar han :P
Jeg hiver masse.
Og han for mye med skal det gåes litt for nøye gjennom, det tar 100 å og mindre blir kastet....
"Ja, jeg husker du likte den BH'en som lå nederst, borterst i den esken fra to flytinger siden, men den vil aldri passe igjen" og så videre.....

Få han til å gå ut med søpla, og dra og handle.
Setter han i gang med kjøkkenet når han kommer hjem igjen

Enig.. Leste alle tre bøkene og likte de rett etterpå... Men så leste jeg en anmeldelse et sted og etter det fant jeg egentlig ut at jeg ikke likte dem.. Reagerte hele tiden på ting han gjorde, men forfatteren romantiserer "feilene" hans...
Yes akkurat sånn er det, Irriterende

Jeg kjente ikke liv med sikkerhet før i uke 19/20. Men du er jo ikke så langt unna der
Neida, nærmer meg nå:) har hørt masse turning med doppler da, også er det oul neste torsdag:D

Lykke til. Høres ut som en slitsom oppgave.
Ja, jeg var på etterskudd i slutten av januar, og borte fra jobb forrige uke. Det renner inn mye mail hver dag og jeg må bare få oversikt.

Vanlig å ha vondt i bihulene når man er gravid? Har ofte plager, men nå er det uten snørra.. Ganske plagsomt og vondt..

Ja, jeg var på etterskudd i slutten av januar, og borte fra jobb forrige uke. Det renner inn mye mail hver dag og jeg må bare få oversikt.
Det er jo ulempen med en sånn jobb, den tar ikke pause selv om du må. Får håpe det løsner og går litt fortere snart.

Liv vi snakker om ja:) håper det blir mer tydelig snart. Blir så utålmodig når man hører andre kjenner spark på utsiden og vettu:p hehe
Er 18 uker i morgen, så er vel ikke uvanlig å ikke kjenne så mye enda:)
Nei, ikke i det hele tatt.. men skjønner hva du mener..!

Back
Topp