Klarte ikke vente lengere!!!

Nei, må vel gå 6 uker først

Lysta er der merkelig nok, ikke mange dagene siden jeg tenkte at det kom til å ta sin tid før lysta kom tilbake..men har endret seg:D
Kommer til å vente til etter 6 ukers kontroll, er sydd en del så velger å vente..

Nei, pga renselse og infeksjonsfaren :)

Heh.. Godt da blei ein go opplevelse då vertfall! :) Her e renselsen fremdeles på g, så me vente nok litt te..:-P

Fødte 4 januar og er fortsatt ikke ferdig med renselsen. Vil ha skal få slippe det:-P står ikke på lysta nei, men vil ikke ha infeksjoner så venter til 6 uker :)

Kun 4 uker siden fødsel, så jeg venter nok to uker til. Er ikke ferdig med renselsen ennå heller, men tror det er rett rundt hjørnet.

Fødte 2 januar å vi hadde det igår! Sikkert en uke siden jeg var ferdig med renselsen så tenkte det var greit:-) fikk bare 2 pyntesting, de var vekk bare etter noen dager:-)

Ikke enda, men har veldig lyst. Bra det var godt ;-)

nå er det 2 uker og 3 dager siden fødsel, så en god stund til det blir noe action her. Men kjenner at bare tanken på det gjør meg litt nervøs. Er redd for at det er vondt etter fødselen siden jeg har blitt klipt og sydd.

Hadde i går og det var ikke vondt :) Er nå 3, 5 uke siden fødsel. Med storebror gikk det bare 2 uker før vi hadde sex, var ikke vondt da heller.

Fødte for 17 dager siden og står ikke på lysta iallefall.
Savner virkelig å være nær forloveden.
Vil prøve, men tør ikke risikere infeksjon eller en mageboer til...
Han er ganske stor og synes kondom er ubehagelig :/
Har falt av sting ca hver dag en stund (hun ville forsikre seg om at alt så ut som før jeg ble gravid, så ble en del pyntesting! Men vet ikke hvor mange...), får vel ta meg en titt i ett speil en dag og se om det er flere igjen snart.

Vi hadde sex etter to uker, jeg hadde ingen sting, ingenting.. Var litt bekymra først, men mannen tok det veldig rolig og har egentli aldri følt meg tryggere <3 Og det gikk veldig bra, men nå er melkespreng kommet for fullt, så nå kan han bare ligge unna ;) Pupper som spruter bare jeg tenker pupp :p

Vi hadde sex etter to uker, jeg hadde ingen sting, ingenting.. Var litt bekymra først, men mannen tok det veldig rolig og har egentli aldri følt meg tryggere <3 Og det gikk veldig bra, men nå er melkespreng kommet for fullt, så nå kan han bare ligge unna ;) Pupper som spruter bare jeg tenker pupp :p

Haha.. :p da har eg tenkt på og!:p melkespreng onda akten.. Digg.. Heh.. :-P

Back
Topp