Vekten... På stedet hvil!

Junie

Glad i forumet
For første gang dette svangerskapet har jeg ikke gått opp i vekt(veier meg hver fredag). Enn der? Uke 34 idag.

Ikke gått opp noe siste tre ukene. Det er helt normalt sa min jordmor. Så lenge sf -målet øker så vokser babyen :)

De fleste tre ukene i januar var jeg på stedet hvil, har gått opp to kilo nå siste uka. Sf-målet ligger helt på gjennomsnittet :) er 34+0 i dag.

Har hatt uker tidligere der jeg ikke har lagt på meg noe særlig. Legge ikke på meg så mye nå heller, Er 36+4 i dag og ligger litt under 10 kg g har gjort det er par uker. Skal til jm i dag så får se hvordan målene er da. For to uker siden hadde sf målet stagnert litt.

Veier meg kun på kontroller og har til nå gått opp 10 kg. Så 3 kg opp på 1 mnd ca. Så går ikke opp mye per uke nå.

33+1 3 kg. Sist svangerskap hadde jeg gått opp 20 til nå. Stor forskjell på svangerskap

Ser d stiger sakte heldigvis.. :) men har stått på hvil i 4 uker nå, og når kjenner jeg vannet overtar kroppen.. :P så går nok opp noen kg til, men det er absolutt innafor denne gangen :)

Er så glad jeg gikk ned i vekt! For nå kommer kiloene på rullende bånd! :'D hehe. +3kg!

Huff, har liksom gått opp sånn plutselig et par kg.. Men kjenner at det er vann.. Så håper å få det i sjakk og kanskje gå ned igjen de kg til neste jordmorbesøk.... :P Hovne fingre og fjes, så er liksom ikke fett heldigvis..

Huff, har liksom gått opp sånn plutselig et par kg.. Men kjenner at det er vann.. Så håper å få det i sjakk og kanskje gå ned igjen de kg til neste jordmorbesøk.... :P Hovne fingre og fjes, så er liksom ikke fett heldigvis..
Hvor mye har du gått opp og på hvor lang tid? Leste en lege hadde sagt at hvis man går opp to kilo i løpet av en uke, bør man være obs på svangerskapsforgiftning :(

Jeg har gått opp 2 kg på en uke. MEN, d er etter en liten uke på sykehuset og så en lang uke med influensa. Så at jeg har gått opp etterpå er ikke så rart mtp at jeg spiser mat igjen :p

Hvor mye har du gått opp og på hvor lang tid? Leste en lege hadde sagt at hvis man går opp to kilo i løpet av en uke, bør man være obs på svangerskapsforgiftning :(
Jeg har gått opp snart 10 kg fra startvekt.. (uten vann). Men i helgen veide jeg 2-3 kg mer enn jeg gjør i dag. Har klart å skille ut en det værste av vannet igjen med bra kosthold og mye drikke :) Men er fælt å gå på vekten når kroppen er hoven!

Har for første gang gått ned jeg nå, 36+0 i dag og gått ned 1,2 kg siden forrige tirsdag.. Men får håpe babyen har lagt på seg, selv om jeg har gått ned.

Har for første gang gått ned jeg nå, 36+0 i dag og gått ned 1,2 kg siden forrige tirsdag.. Men får håpe babyen har lagt på seg, selv om jeg har gått ned.
Man kan jo gå opp 1 kg og ned 1 kg på få dager pga forstoppelse eller at man har spist mye mat den ene dagen og ikke den andre! For meg går det ihvertfall litt opp og ned ;)

Her går det litt opp og ned. Akkurat nå har jeg gått litt ned fordi jeg var syk i helgen.

Babyen tar det den trenger uansett, det viktigste er vel at man prøver å spise og drikke relativt sunt.

Back
Topp