Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye har du gått opp og på hvor lang tid? Leste en lege hadde sagt at hvis man går opp to kilo i løpet av en uke, bør man være obs på svangerskapsforgiftningHuff, har liksom gått opp sånn plutselig et par kg.. Men kjenner at det er vann.. Så håper å få det i sjakk og kanskje gå ned igjen de kg til neste jordmorbesøk....Hovne fingre og fjes, så er liksom ikke fett heldigvis..
Jeg har gått opp snart 10 kg fra startvekt.. (uten vann). Men i helgen veide jeg 2-3 kg mer enn jeg gjør i dag. Har klart å skille ut en det værste av vannet igjen med bra kosthold og mye drikkeHvor mye har du gått opp og på hvor lang tid? Leste en lege hadde sagt at hvis man går opp to kilo i løpet av en uke, bør man være obs på svangerskapsforgiftning![]()
Man kan jo gå opp 1 kg og ned 1 kg på få dager pga forstoppelse eller at man har spist mye mat den ene dagen og ikke den andre! For meg går det ihvertfall litt opp og nedHar for første gang gått ned jeg nå, 36+0 i dag og gått ned 1,2 kg siden forrige tirsdag.. Men får håpe babyen har lagt på seg, selv om jeg har gått ned.