Felles skravle 2015

Vet ikke.. hvis været er greit tenkte jeg å gå en litt lengre (les mer enn 10 min) tur med hunden.. han har fått så lite i det siste og bekkenet har fungert ok de siste dagene.. ellers tar jeg det som det kommer :-)

Greit å passe pp når bekkenet er bra:) her ligger vofsen rett ut på sofaen og sover:p

10-14 i dag :-) så kaffe med syrran :-)

Så koselig med kaffe da:)

Jeg også.

Vel, klokka er allerde ni. Jeg sto opp halv seks, så det har jo gått noen timer. Jeg har vært på svømming før jobb, kommet meg på plass, spist frokost, og kommet igang med jobben. Men jeg vet ikke helt hvor lang dagen blir. Antakelig sånn utpå kvelden en plass.
Oj så flink du var so kom deg på svømming så tidlig

Tungt å våkne så tidlig.
Oj så flink du var so kom deg på svømming så tidlig
Det er tøft ja, men bare et kvarter før jeg vanligvis har vekking. Reelt sovna jeg til en slumring og sto opp 5.40, men var ikke ute av døra før sju likevel, jeg var så trøtt at det gikk sakte i alle prosesser med matpakker og barnestell...

Men svømming 7-8 på tirsdag morgen er en fin start på dagen, jeg svømmer normalt en halv time. I dag var jeg sen så det ble bare 20 minutter.

Det er bare lettere dersom jeg ikke jobber til ti kvelden før. For da kommer jeg meg så sent i seng.

Muligens er dette siste dag med overtid, evt en på torsdag, så satser jeg på bare normaltid resten av året!

Veldig flink min da.. maser nesten ikke, selv om aktivitetsnivået har gått betraktelig ned..!

Min maser aldri når jeg er alene hjemme med ham på dagtid:) det kommer på ettermiddagen og kvelden når hele gjengen er samlet:o haha

Det er tøft ja, men bare et kvarter før jeg vanligvis har vekking. Reelt sovna jeg til en slumring og sto opp 5.40, men var ikke ute av døra før sju likevel, jeg var så trøtt at det gikk sakte i alle prosesser med matpakker og barnestell...

Men svømming 7-8 på tirsdag morgen er en fin start på dagen, jeg svømmer normalt en halv time. I dag var jeg sen så det ble bare 20 minutter.

Det er bare lettere dersom jeg ikke jobber til ti kvelden før. For da kommer jeg meg så sent i seng.

Muligens er dette siste dag med overtid, evt en på torsdag, så satser jeg på bare normaltid resten av året!
Hvor langt svømmer du da?

Neinei, har hatt en gang for maaange år siden. Det skal jeg ikke ha flere ganger :p
Venninna mi hadde en hamster. Den stakk av. Fant den igjen 6 mnd senere. Da levde den i beste velgående innerst i klesskapet til faren hennes. :-D

Wæææ:p haha
Hva hadde den spist?
Alt mulig rart. tydeligvis hadde den forsynt seg godt åå kjøkkenet. Brødbiter. Frukt. Osv. Matavfall er fine greier. Er en grunn til at de kalles hamstere. Hehehehe også hadde den brukt farens sokker som rede :-)

Venninna mi hadde en hamster. Den stakk av. Fant den igjen 6 mnd senere. Da levde den i beste velgående innerst i klesskapet til faren hennes. :-D
Hahaha! :P Jeg hadde hamster når jeg var liten, men var veldig flink å passe på den.

Back
Topp