Med andre ord, du våknet ca en time etter at jeg endelig klare å sovneÅ selvfølgelig tradisjon tro. Klokka er 04:06. Guess who's awake!!
Klør så jeg holder på å døøøøøø!!
Var helt rød og full av klorestriper på armen da keg våknet. Er det mulig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med andre ord, du våknet ca en time etter at jeg endelig klare å sovneÅ selvfølgelig tradisjon tro. Klokka er 04:06. Guess who's awake!!
Klør så jeg holder på å døøøøøø!!
Var helt rød og full av klorestriper på armen da keg våknet. Er det mulig!!
Jg har alltid ønskeet meg tre barn, manen ville ikke ha flere enn to, vi ser ut til å få ett..Her har de ventet på at vi skulle få nr tre. Men nå er det nok barn fra oss
God morgen.God morgen!
jeg klarte ikke å legge fra meg boken i går,så jeg sovnet 1, våknet 3.30...
Sovnet igjen 6 og sov til7.Jeg er trøtt..
Så heldig du varGod morgen jenter! Herregud som dere har skravlet i natt! Klart å sove nesten sammenhengende fra 23tiden til 8godt!
Jg har alltid ønskeet meg tre barn, manen ville ikke ha flere enn to, vi ser ut til å få ett..
Jeg skal snart på jobb, så da får jeg ikke sovet.Men det hørtes deilig ut.God morgen.
Sovnet kl 3, opp igjen kl 6:15, og sitter og lurer på om jeg skal legge meg igjen nå
Å heldige deg, det hørtesfantastisk ut åsove sålengeGod morgen jenter! Herregud som dere har skravlet i natt! Klart å sove nesten sammenhengende fra 23tiden til 8godt!
Gjør det du!God morgen.
Sovnet kl 3, opp igjen kl 6:15, og sitter og lurer på om jeg skal legge meg igjen nå
Ja, er ikke mange slike netter! Fortsatt trøtt, men deilig å få sove så mye!Så heldig du var
Ses om noen timer, nattaGjør det du!
Ja, helt supert!Å heldige deg, det hørtesfantastisk ut åsove sålenge
Jeg er her fortsatt når du våkner, så får heller skravle litt da! Sov godt!Ses om noen timer, natta
Torr jeg får satse på tvillinger om jeg skulle bli gravid igjenHer ville mannen ha et barn, men så var mensen veldig forsinket en gang, og han fikk et lite håp.
Dermed ble det to.
Jeg var veldig fornøyd med det, men han ville da brått ha enda en og etter mye om og men fikk han overtalt meg
God morgen alle sammen!![]()
God morgen!!God morgen
Håper alle har sovet godt i natt og er klar for en ny dag
Her står det på planen å få gjort litt dataarbeid i form av gjennomgang av treningslister osv![]()