Det behøves innimellom detJobber.
Mini pause for å lufte hodet bare. Blir noen timer til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det behøves innimellom detJobber.
Mini pause for å lufte hodet bare. Blir noen timer til.
DeiligSkal snart spise litt kyllingsalat og hvitløksbaguettermannen sitter og leter etter filmer
![]()
Vi hopper visst opp og ned m&m og jegOppdatering kl 17:52
1. m&m mini 1.427
2. Hope91 1.404
3. Peppercat 1.127
4. Mirell 1.065
5. lizzed 1.058
6. Kengu 1.029
7. Lilleblomst_15 973
12. Mallejenta 707
13. Musemor med to små og en i magen 670
16. ALN89 520
17. trinebeth 507
18. Sara 505
19. Babylito 477
20. EJ 462
25. Lanterne 335
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 482 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Dere bytter litt på hvem som ligger øverst, ja.Vi hopper visst opp og ned m&m og jeg![]()
Det er det.. Men er ikke morro å være sykemeldt når du eeeeeegentlig kunne jobbet litt tilSkjønner.. det er kjedelig, men er jo bare en liten periode av livet..
Takk for oppdatering.. hvor mange tror dere vil klare 1500 denne mnd?Oppdatering kl 17:52
1. m&m mini 1.427
2. Hope91 1.404
3. Peppercat 1.127
4. Mirell 1.065
5. lizzed 1.058
6. Kengu 1.029
7. Lilleblomst_15 973
12. Mallejenta 707
13. Musemor med to små og en i magen 670
16. ALN89 520
17. trinebeth 507
18. Sara 505
19. Babylito 477
20. EJ 462
25. Lanterne 335
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 482 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Så bra! Fått pratet ut?Deiligher blir det et eller annet som mannen disker opp med
Godt mulig jeg klarer detDere bytter litt på hvem som ligger øverst, ja.
Kommer dere begge over 1.500 i dag tror du?
Ser jeg har skravlet veldig lite de siste dagene.
Ligger ikke like langt foran dagsmålet lenger....
Får se hva jeg får gjort med det i kveld og i morgen![]()
Både ja og nei. Jeg fortalte hva jeg følte og han er overbevist om at det ordner seg når vi kommer inn i huset, men jeg klarer ikke helt å se det.Så bra! Fått pratet ut?
Det hadde jeg trengt i dag !Da har jeg hvert å hentet siste rest etter 30 årsbursdagen til mannen..![]()
Så nå har jeg kjøleskapet fullt av kake![]()
Du kunne bare kommetDet hadde jeg trengt i dag !
Vanskelig å si.Takk for oppdatering.. hvor mange tror dere vil klare 1500 denne mnd?
Det kunne jeg nok ikke.. mestrer ikke jobben lengre desverre.. føler ikke jeg får gjort det jeg skal.. men ser at det nok er kjipt jaDet er det.. Men er ikke morro å være sykemeldt når du eeeeeegentlig kunne jobbet litt til![]()
Det kunne jeg nok ikke.. mestrer ikke jobben lengre desverre.. føler ikke jeg får gjort det jeg skal.. men ser at det nok er kjipt jaDet er det.. Men er ikke morro å være sykemeldt når du eeeeeegentlig kunne jobbet litt til![]()
Spørs hvordan det blir utover mndVanskelig å si.
Målet på 1.500 virker liksom ikke så avskrekkende..
Til vanlig pleier det å være med mange i begynnelsen, og så får man et frafall.
Man har liksom ikke fått dette frafallet denne gang.
Det er også rett så mange som er rett under ajour....
Kan bli så mange som 25 stykker....
Mhm.. blir nok mange med i kampen.. ikke sånn som januarVanskelig å si.
Målet på 1.500 virker liksom ikke så avskrekkende..
Til vanlig pleier det å være med mange i begynnelsen, og så får man et frafall.
Man har liksom ikke fått dette frafallet denne gang.
Det er også rett så mange som er rett under ajour....
Kan bli så mange som 25 stykker....
Hadde jeg hvert der du er hadde jeg nok hvert litt mer OK med detDet kunne jeg nok ikke.. mestrer ikke jobben lengre desverre.. føler ikke jeg får gjort det jeg skal.. men ser at det nok er kjipt ja
Heldig du er daDeiligher blir det et eller annet som mannen disker opp med