Skjult forum

Jump

Gift med forumet
Marsmellows-15
Septembergull'17
Nå har jo Peppercat lagd en ny termintråd, og der er det jo noen som har skrevet seg på, som ikke er med på skjult forum. Om det er fordi dere er kommet til senere, og kanskje ikke har tenkt over det, har vi jo et skjult marsforum. For å være med er det noen krav (som står i en av de øverste trådene), bl.a. at man skal ha vært medlem av BV i en måned, og ha skrevet 30 (?) innlegg inne på mars-siden her (tror jeg). Om dere som ikke er med, og som fyller kravene, vil være med skal dere sende en pm til tilgangsansvarlig Aqvalie.
Fordelen med skjult er jo at det er begrenset hvem som leser med, så det er nok mange som tør å åpne seg litt mer der inne ;)

Etter jeg måtte resette passordet mitt, har jeg plutselig blitt min gamle gamle bruker, som ikke eksisterte lenger da jeg ble gravid :/ Har Vært *Rosa* hele svangerskapet, så vet ikke hvordan det er, om jeg får bli med :/ :)

Etter jeg måtte resette passordet mitt, har jeg plutselig blitt min gamle gamle bruker, som ikke eksisterte lenger da jeg ble gravid :/ Har Vært *Rosa* hele svangerskapet, så vet ikke hvordan det er, om jeg får bli med :/ :)
Mitt beste bud er å skrive til en av moderatorene, de kan sikkert se hva som har skjedd og evt. skrive videre til tilgangsansvarlig ;)

Mitt beste bud er å skrive til en av moderatorene, de kan sikkert se hva som har skjedd og evt. skrive videre til tilgangsansvarlig ;)
Takk, det kan jeg gjøre :) Har jo Vært medlem med denne flere år tydeligvis da, og tar jo ikke mange dagene å skrive noen innlegg ;)

Back
Topp