Slimproppen

~lilleL~

Flørter med forumet
..idag gikk den hos meg! Følte det var veldig tidlig i forhold til terminen som er 4 mars - men lillegutt er vel klar til å komme når som helst nå! Skummelt og spennende på en gang!!
Har slimproppen gått hos dere? :-)

Ikke gått enda her, termin 11.mars. Men med første mann så gikk den 3,5 uke før han kom!
Lykke til ☺

Med de to andre har den gått like før fødsel, så håper ikke å se noe til den før i slutten av Mars.

Det kan jo hende at det ikke var hele som gikk, men definitivt et varsel om at noe er i gjære. ;)
Hos meg gikk deler av slimproppen 3-4 dager før storebror kom :)

..idag gikk den hos meg! Følte det var veldig tidlig i forhold til terminen som er 4 mars - men lillegutt er vel klar til å komme når som helst nå! Skummelt og spennende på en gang!!
Har slimproppen gått hos dere? :-)

Spennende! Men det kan jo fortsatt gå noen uker da, så ikke få alt for store forhåpninger! :p Så kan du heller bli overrasket om han kommer snart!

Gikk den når man er på do? Jeg er 2 gangs,men husker ikke at den gikk med forrige mann? Er jo 4 års siden så...

Jeg merket først litt ubehag nedentil - så gikk jeg på do for å sjekke det, så d var sånn jeg merket det 
Takk for svar..

Spennende ja :)

Hva skjer???
Action på gang? :)

Jeg merket min i do da alt startet...
Den lå der som en hvit gelemanet med en liten blodflekk i midten...
Så begynte riene å ta seg opp, så startet det liksom...

Spennende da ☺ her gikk den under fødsel med de 2 andre :p

Sniker fra februar :) Slimproppen gikk på en lørdag, fikk tegningsblødning på tirsdag, og vannet gikk kl 20 på torsdag. Jenta ble født på fredag dagen etter :) Lykke til!

Denne slimproppen kan gå flere ganger.
Dersom den går og ingenting skjer dannes det bare en ny.
På yngste vår tror jeg den gikk en 3-4 ganger..

Så egentlig trenger ikke slimproppen bety noe som helst?

Med forrigemann så jeg ikke noe slimpropp i det heletatt....
Kan vannet gå med intakt slimpropp?

Er ikke bestandig man merker at den går heller.
For å være helt ærlig, etter to svangerskap tidligere har jeg lært å ikke bry meg så veldig om denne slimproppen.
Første gang så jeg aldri noe til den selv om fødselen startet med vann avgang.
Andre gang så jeg mye til den fra rundt uke 30 (hun kom i uke 38)

Back
Topp