Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppog i morgen har jeg lovet poden pannekaker
![]()
Aner ikke hvor man finner en engangBlir lang tur for å evt. spise en også![]()
Hva blir det til middag da?Venter på at mannen skal gi beskjed om når han kommer hjem, så jeg kan begynne på middag. Han er vanligvis hjemme 15:45
Man skal være ganske syk i hodet for å lage noe slikt!Haha, neeehMen tror ikke akkurat det er så godt da
Selvom jeg har sett oppskrift på det
![]()
Hehe, skal man?Man skal være ganske syk i hodet for å lage noe slikt!![]()
NæmmenBle visst ikke noe fotballsplling med kengubarnet, for han har damebesøk
Man ødelegger ikke noe så praktfullt som taco med ekkel fiskHehe, skal man?Nææhh, det syns jeg ikke men...
Da blir det temmelig langt jaNew Zealand![]()
Man ødelegger ikke noe så praktfullt som taco med ekkel fisk![]()
Mhm, forøvrig et land jeg kunne tenkt meg å reise tilDa blir det temmelig langt ja![]()
Der er jeg enig med degMhm, forøvrig et land jeg kunne tenkt meg å reise til![]()
Tacokrydder skal ikke misbrukes på den måtenVel, dt blir jo bare å bruke tacokrydder som en slags marinade da![]()
Der er jeg enig med degEr så mange plasser jeg vil reise til. Problemet er jo å få pass til 2 hunder
![]()
Haha, du og den fiskeskrekken!!Tacokrydder skal ikke misbrukes på den måten![]()
Det er helt sikkert en reell fobi!Haha, du og den fiskeskrekken!!![]()
Mamma og pappa kan passe dem en helg, men vil ikke mer enn det. Greit å få til 1 hund, men vanskelig med 2Det gjør ikke nødvendigvis saken så enkel nei. Ingen som vil være passer?![]()