Skravletråd :)

Rockering er ikke dumt. Jeg hadde det, men gav den vekk:P
Jeg burde jo bruke møllen min om ikke annet. Eller så bør den strengt tatt selges. Får noen tusen for den.
Ja den tar jo også litt plass så burde også være i bruk ;-)

Hadde aldri kunne gitt bort min! :-o
Altfor glad i den og merker så fort forbedring ;-)

Det vil jeg tro ja. Er en stund til enda da:P Hehe.
Storebror(bonus) spiller en del da, men han liker ikke mario:P haha
Jeg spør om ikke vi kan spille det for han likte det før. Da ser han bare dumt på meg og rister på hode:P
Haha ja, de blir nok for gamle altfor fort til slike ting ;-)
Men om litt over et år kan du spille mario igjen ;-)

Å peach hadde jeg glemt faktisk, husker jeg var henne på den gamle nintendoen min
Ikke så altfor mange år siden jeg spilte mario så husker henne nesten for godt ;-)
Jeg også ville alltid være henne ;-)

Ja den tar jo også litt plass så burde også være i bruk ;-)

Hadde aldri kunne gitt bort min! :-o
Altfor glad i den og merker så fort forbedring ;-)

Mhm, den gjør det. Heldigvis slås den litt sammen da...så løpebrettet tar man opp liksom.
Ja, er god trening

JA, det kan man trygt si:P
Hvor lang er flyreisen dit egentlig? Skal ikke klage jeg da med avstand Bergen-Halden;)
Der går det jo tog nesten hele veien også vel? ;-)

Ca 5-6 timer, spørs litt hvor du skal, men er jo ikke direkte fly til Alexandria som da er nærmere flyplass for dem så må mellomlande i Tyrkia :-P tror nok mannen må være med første gangen de skal hit :-P

Der går det jo tog nesten hele veien også vel? ;-)

Ca 5-6 timer, spørs litt hvor du skal, men er jo ikke direkte fly til Alexandria som da er nærmere flyplass for dem så må mellomlande i Tyrkia :p tror nok mannen må være med første gangen de skal hit :p

Det går tog Bergen-Oslo. Så må man bytte I Oslo og derfra til Halden:) Så det er ikke så gale nei. Men vi har tatt fly stortsett og så tar vi leiebil fra gardemoen;) Var jo flyplass på rygge før vi kunne til. Men de la desverre ned flygningen fra Bergen-Rygge. Og Rygge-Halden er ikke langt.

Det må han nok ja;)

Back
Topp