Her er det jeg som pleier å sovne så mannen får se det han villMannen min sover, så jeg ser hva jeg vil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jeg som pleier å sovne så mannen får se det han villMannen min sover, så jeg ser hva jeg vil![]()
Ja hadde vært kjipt å ha dårlig hukommelseSå braLitt kjipt hvis, jeg mener du er jo ikke så gammel
Hehe ja, det er helt sant...så er det da pos du husker meg eller sier jeg så mye rart at det er derfor?haha
Ja, like greit...Det var bare veldig veldig gammelt og fælt.Gulvbelegg i sirkler i lyst grønt,gult og brunt![]()
Det der var bare slemt!!Du kan ha tacotorskhaha
Godt å høre. Hadde blitt til bekymret ellersHaha, nei. Det har ikke jeg så lyst til heller![]()
Syns de der er ganske ille, fysioterapeutene altså, har ikke hørt om en eneste en som har fått god behandling, ene gangen jeg var der fikk jeg tre forskjellige svar på hvorfor jeg har vond rygg av samme dame! Og selvom jeg prøvde å si at jeg har problemer med flere deler av kroppen så hørte hun ikke på det og ga meg øvelser som ødela hoftene mine :-o siste gangen jeg var der kom jeg meg ut i bilen og fikk kjørt litt før hele kroppen bare stivnet og kom meg ikke ut av bilen igjen! :-o og det var en Toyota hiace så sklei jo som regel bare ut av den! :-o det var mitt siste besøk der for å si det sånnKjedelig de var dårlig da.. Store variasjoner.
Ja, det er sant. Bekken og korsrygg her. Spesielt v. side.
Hadde han med på storhandel i dag. Det er ikke smart med tanke på bekkenethaha..Han trives godt på butiken, men er jo helt vill
![]()
Flytter inn dit jeg daMed spisestuen er det til sammen 46kvd i stue nå![]()
Haha, ja hadde jo vært rene slottet for dere det ;-)Flytter inn dit jeg da12 kvm større enn her vi bor nå
![]()
Kunne jo lagt til et soverom der joHaha, ja hadde jo vært rene slottet for dere det ;-)
Hihi, ja hadde vært god plass ;-)Kunne jo lagt til et soverom der joda hadde det blitt nesten et slott ja ;-)
Ja hadde vært kjipt å ha dårlig hukommelse
Haha, du sier ikke mye rart, men det er jo sånn at man legger mer merke til de som er aktive her inne ;-)
Og du er jo en av dem ;-)
Sammen med meg selv![]()
I kveld har vi sittet å sett etter data til mannen siden det kan virke som om hans synger på det siste verset nå!
Men vi har virkelig to ulike meninger om hva en data behøver å hahan vil ha spill data til altfor mange tusen og jeg mener at en data til rundt 3000 er bra nok
Irriterende at vi begge trenger data for tiden!
Det der var bare slemt!!
Blir lang tur for å evt. spise en ogsåGodt å høre. Hadde blitt til bekymret ellers![]()
Syns de der er ganske ille, fysioterapeutene altså, har ikke hørt om en eneste en som har fått god behandling, ene gangen jeg var der fikk jeg tre forskjellige svar på hvorfor jeg har vond rygg av samme dame! Og selvom jeg prøvde å si at jeg har problemer med flere deler av kroppen så hørte hun ikke på det og ga meg øvelser som ødela hoftene mine :-o siste gangen jeg var der kom jeg meg ut i bilen og fikk kjørt litt før hele kroppen bare stivnet og kom meg ikke ut av bilen igjen! :-o og det var en Toyota hiace så sklei jo som regel bare ut av den! :-o det var mitt siste besøk der for å si det sånn
Nei storhandel, barn og bekken hører virkelig ikke sammenhar fortsatt snuppa her i trille jeg på slike turer! Greit å låse henne fast i noe
ellers er det umulig å ha henne med!
Flytter inn dit jeg da12 kvm større enn her vi bor nå
![]()
Å det er kjedelig! Er da man får lyst til å ringe naboen for å be de gå ut med hunden sin eventuelt passe på at den holder seg stille såpass tidlig!God morgen
Skulle sove lenge men våknet kl 6 av nabohunden..