Mallejenta
Glad i forumet
har døtta i trynet i hele kveld jeg og fortsatt sulten... hmmm er det bare oss to igjen?ble sulten jeg nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har døtta i trynet i hele kveld jeg og fortsatt sulten... hmmm er det bare oss to igjen?ble sulten jeg nå..
delvis tror jeghar døtta i trynet i hele kveld jeg og fortsatt sulten... hmmm er det bare oss to igjen?
jaja koselig det dadelvis tror jeg
Tror frøken ALN89 sniker i krokene ennå![]()

Ungen våknet, så tror jeg må legge meg... Bah.. Drømmer om én natt uten ungen i senga vårdelvis tror jeg
Tror frøken ALN89 sniker i krokene ennå![]()
God nattUngen våknet, så tror jeg må legge meg... Bah.. Drømmer om én natt uten ungen i senga vår![]()
kommer ikke til å skjeUngen våknet, så tror jeg må legge meg... Bah.. Drømmer om én natt uten ungen i senga vår![]()
blei 2 skiver loff med skinke på.. Å en smekk i bakhodet på han som nå er igang med tannbørsten igjen...God nattHåper dere får sovet godt

hehe... såpass ja....blei 2 skiver loff med skinke på.. Å en smekk i bakhodet på han som nå er igang med tannbørsten igjen...![]()
Flott! Vil ikke sitte her aleneKlarer nok ikke å holde meg helt unna...![]()
jepp... var jaggu ikke mye som frista. Men nå er jeg hvertfall ikke sulten lenger..hehe... såpass ja....![]()
Nei, men må få henne til å bli i hennes seng når nr 2 kommerkommer ikke til å skje![]()
alene?? her er du aldri aleneFlott! Vil ikke sitte her alene

Nei noen som er heldige er sulten hele tidenjepp... var jaggu ikke mye som frista. Men nå er jeg hvertfall ikke sulten lenger..
takk du! Vi kjøpte større seng vi...Nei, men må få henne til å bli i hennes seng når nr 2 kommerblir jo slått til midt på natta
ikke så digg
![]()
Jeg og Mirell er alltid heralene?? her er du aldri alene![]()
Hehe.. nei, det er vel santalene?? her er du aldri alene![]()
hehe jeg mista matlysta da jeg ble gravid..Nei noen som er heldige er sulten hele tiden![]()
Hehe.. nei, det er vel sant![]()
blir aldri kvitt ossJeg og Mirell er alltid her![]()