Noen spesiell grunn til at han ikke kan spise det? Jeg må ha krydder og saus påGubben kan ikke spise krydderet eller sausen,så må lage egen til han, for jeg vil ha krydde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen spesiell grunn til at han ikke kan spise det? Jeg må ha krydder og saus påGubben kan ikke spise krydderet eller sausen,så må lage egen til han, for jeg vil ha krydde![]()
Jepp, det hadde vært katastrofeDet må manEllers går det gale
![]()
Han har sliti med allergi anfall siden han var baby, og de har aldri funnet ut hva det er, men nå har han hatt de relativt ofte, så da fikk han beskjed av legen om å holde seg unna alt han ikke tålte 1 månedNoen spesiell grunn til at han ikke kan spise det? Jeg må ha krydder og saus på![]()
Forstår. Så kjipt daHan har sliti med allergi anfall siden han var baby, og de har aldri funnet ut hva det er, men nå har han hatt de relativt ofte, så da fikk han beskjed av legen om å holde seg unna alt han ikke tålte 1 måned
Takk'Da må du ha masse lykke tiler det først barnet?
![]()
Noen gensere tror jeg det var.. å muligens en bukse, husker ikke hetlHehe, hva bestillte du da?![]()
Aldri prøvd å spise fuglen da![]()
Mandarin er også godt, og appelsin![]()
Høres flott ut
Elsker gamle ting med sjel jeg også!
Holder meg til kylling jegTakler ikke lukten av torsk engang
![]()
OkeiNoen gensere tror jeg det var.. å muligens en bukse, husker ikke hetl
Ja det skjønner jeg godt :-DOh yeah. Skal bli sykt digg med så stor stue![]()
Ja det skjønner jeg godt :-D
Vi har ca 30 kvm nå. Akkurat så det går![]()
Aldri gjort det før jegViktig å henge litt her også vettu![]()
Nei vi har ikke detHar dere ikke feiret skikkelig altså???
Var rene sommertemperaturen i dag ;-)Samme som her
Kaldt nok i grunn...![]()
Så koseligMhm, det er noe egetVi har mye arv her og.
Fysj..det hørtes ekkelt utDu kan ha tacotorskhaha
Da var det jaggu på tideAldri gjort det før jeg![]()