hehe, sånn å forstå. Ja da er det kanskje greit at han lærer bort til barnaNei, såklart ikke. Jeg er jo med, men har ikke så mye å lære bort..Nok å holde meg på bena selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, sånn å forstå. Ja da er det kanskje greit at han lærer bort til barnaNei, såklart ikke. Jeg er jo med, men har ikke så mye å lære bort..Nok å holde meg på bena selv![]()
Haha bra noen vet det daEr ikke det moro da?
Har visst det hele tiden, jeg![]()
Tja snek med meg kvikk lunsj til meg selv daDet var jo ikke spennende?!![]()
hehe, sånn å forstå. Ja da er det kanskje greit at han lærer bort til barna
Takk håper du får en flott tirsdag selv :-DHåper alle får en flott tirsdag![]()
Ja er altfor kaldt nå! Lengter etter sol og sommer jeg nå ;-)Jeez så kaldt det plutselig ble over natten, jeg vil ikke ha det sååå kaldt jeg.
Det hadde vi aldri faktisk, han var for liten første vinteren. Da lå han på bakken og sprellet når vi var på fjellet. Å ble flyttet fra fang til fang..Jeg har andre ting jeg heller kan lære da altså
Var veldig gøy i julen når vi hadde guttungen i pulk da![]()
Kan godt være vinter litt til , men ikke 9 minus. Det liker jeg ikkeJa er altfor kaldt nå! Lengter etter sol og sommer jeg nå ;-)
Håper du finner noe ;-)Ja, vil jo tro det. Men finner det ikke når jeg søker rundt iallefall.
Kanskje noen selger brukt, hmm![]()
Ja, voldsomt også det. Hadde du furby som barn?
Haha har slitt med bekkenet i over tre år nåDigg med litt alenetid da vil jeg tro![]()
I rute med studiene?![]()
Åhh, sliter med bekkenet? Velkommen i klubben![]()
Veldig grei den. Barnehage, farmor, lek i snøen,mye film nede og tur på bohus.
Nei, ble ikke ferdig. Så er her nå også
Skjer det noe i dag da?
Hipp hipp hurra for din kjære :-DMå bare slenge inn en hurra for min kjære som blir 30 i dagpoden var så fornøyd med sjokoladekake til frokost
![]()
Ja gjør vist det ;-)Du ligger jo greit an til det høres det ut som![]()
Hihi, ok.Det hadde vi aldri faktisk, han var for liten første vinteren. Da lå han på bakken og sprellet når vi var på fjellet. Å ble flyttet fra fang til fang..
TakkDu er så flink , god studiedag![]()
Håper du finner noe ;-)
Søstera mi fant faktisk bamse, bamse på ebay så kanskje se litt rundt der også ;-)
Hadde forresten ikke furby men lillesøstera mi hadde det da![]()
Kompromiss om en til to minus med en sol som varmer men ikke smelter snøen da? ;-)Kan godt være vinter litt til , men ikke 9 minus. Det liker jeg ikke
Gjør det :-D plutselig dukker det opp noe :-DJa, må lete litt merSkal sjekke ut finn og
Hehe, samme som her da. Min søster hadde og![]()
Så hedlige dere var da.Hihi, ok.
Vi var så heldig å få en nesten helt ubrukt en![]()
Den er jeg helt med på, sånn var det i går. Det var fantastiskKompromiss om en til to minus med en sol som varmer men ikke smelter snøen da? ;-)
Haha har slitt med bekkenet i over tre år nåheldigvis ikke like ille som når jeg gikk gravid da, men får ofte problemer hvis jeg er dum en dag
straffer seg ;-)
Nesten i rute om ikke annet, må bare få levert inn den tredje innleveringen, tok litt tid den ;-)
Koselig daHåper de blir ferdige idag :-D
Idag skal jeg studere og studere ;-) må bare få lagt dere vekk først
Dere da?![]()