Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja. ;-)
Men det må da finnes et eller annet sted ;-) ikke noe overrasker når furby er såpass populære igjen ;-)
Digg med litt alenetid da vil jeg troHvert en god dag, kom meg litt ut alene ;-) merker behovet for alene tidspesielt når snuppa var syk her og mannen jobbet som en gal samme uke
Fått studert litt og ødelagt bekkenet ved å hente snuppa i barnehagen ogsåJaja typisk det vel.
Hvordan var dagen din? Ble de ferdige med veggen til stua? ;-)
Mhm, så skal bare være glad om jeg ikke blir verreBare hyggeligdet er desverre tiden for det nå ja. Ser det er flere som hr hatt eller er igjennom en skikkelig influensa sjau nå
God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Her er det jobb,skiskole med jobben å så hjem..
Må bare slenge inn en hurra for min kjære som blir 30 i dagpoden var så fornøyd med sjokoladekake til frokost
![]()
Jeg er ikke god jeg heller, var god i barndommen men så sluttet jeg å gå på ski i mange år.God morgen.
Skiskole hørtes spennende ut...Hadde jeg trengt..Ikke så god på ski..
Her gleder jeg meg til folka oppe er ferdig, så jeg kan rydde og vaske der oppe. Er så støvete og fælt. Jeeez.
Skal på svømming senere og storhandling.
Mhm,samme som her da.Jeg er ikke god jeg heller, var god i barndommen men så sluttet jeg å gå på ski i mange år.
Svømming er gøy, kos dere![]()
Her er ingen av oss langrennsmennesker, mye mer glad i slalåm alle sammenMhm,samme som her da.
Mannen og hans fam. er skikkelig skimennesker da..så jeg er bare nødt![]()
Her er ingen av oss langrennsmennesker, mye mer glad i slalåm alle sammen
Forhåpentligvis i november ;-) hvis jeg klarer alle eksamene men virker som om det skal gå bra ;-)
Haha, så slipper du mener du?Okei. Her er både slålom og langrenn topp for mannen. Bra det...så kan han lære barna![]()
Skjer det noe spennende på kurset ditt? HeheKom nettopp hjem fra kurs nå. Har slitt ekstremt med å holde øynene åpne i dag![]()
Veldig greit assa,men sparer inn der nå. Begynner igjen når jeg er tilbake i jobb.
Det her går dårlig ser jeger ikke på topp100 listen en gang
![]()
Haha, så slipper du mener du?
Jeg sitter klar til å studere igjen ;-)God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Her er det jobb,skiskole med jobben å så hjem..
Kommer nok ikke til å skaffe meg det men sikkert ikke dumt nei.
Du er så flink , god studiedagJeg sitter klar til å studere igjen ;-)
Må bare kose meg litt alene først![]()