Haha, ja det er jo spennende om skjer ;-)Skal prøve ;-)
Bare mannen kommer seg opp tidsnok så jeg virkelig får kost meg i senga alene litt ;-)
Sover han ikke på sofaen lenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det er jo spennende om skjer ;-)Skal prøve ;-)
Bare mannen kommer seg opp tidsnok så jeg virkelig får kost meg i senga alene litt ;-)
Hahaha, typiskOg nå måtte jeg opp av senga for jeg hadde glemt å legge fram klær til snuppablæ
![]()
Joda sover fortsatt derHaha, ja det er jo spennende om skjer ;-)
Sover han ikke på sofaen lenger?
Nå er snuppa sine klare også ;-) ikke krise for meg egentlig men mannen må ha slike ting klare hvis han skal ordne henne og er alltid jeg som må legge fram klærHahaha, typisk![]()
Storebror sine er klare ;-)
Blir bra med ny leilighet snart ;-)Joda sover fortsatt dermen har fått streng beskjed om at det kan han glemme når vi flytter for er lei av å fikse den sofaen hele tiden
![]()
Men snuppa vil jo dele seng og vanskelig å nekte når senga hennes står helt opp i vår![]()
Hihi, kan være greit å legge ting klart jaNå er snuppa sine klare også ;-) ikke krise for meg egentlig men mannen må ha slike ting klare hvis han skal ordne henne og er alltid jeg som må legge fram klær![]()
Skal bli skikkelig herlig med ny leilighet ;-) mange ting som blir bedre da!Blir bra med ny leilighet snart ;-)
Hihi, kan være greit å legge ting klart ja![]()
Bare hyggeligTusen takk for tips![]()
Nei, blir helt sår og rød av det. Godt med mykere snytepapir da![]()
Høres ut som jeg har kols, men men...så lenge det ikke er tilfelle så får det bare høres sånn ut...Hoste er nå ofte sånn som henger i og...Er jo tiden for det nå.
Men sovetid.
Natta
Støvsuge, vaske, rydde og en blind før jobb står på dagens timeplan her. I morgen kommer svogeren min og dama hans.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Her er det jobb,skiskole med jobben å så hjem..
Jøss...så koselig å se deg her!Kanskje jeg også skulle hive meg inn i denne tråden
Har skjønt det er her det skjer
Er det noen som fremdeles er våkne da?
Det er innmari vanskelig å komme seg i seng til nomal tid, flere som sloter med det?
Er ikke det moro da?Er vist det ;-)
Overrasker meg selv hele tiden ;-)
Det var jo ikke spennende?!Mat til mannen og cola til meg selv![]()
Hurra, så deiligGod natt jenter :-D
Imorgen skulle vist mannen ta snuppa i barnehagen så jeg kan sove en halvtime ekstra :-D
Gratulerer så mye med jubileumNei nå er det natta her og![]()
Sov godt![]()
I dag har min mamma bursdag, og samboeren min og jeg har.....
La meg se![]()
Vi har 14-årsjubileum :-D
God morgenGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Her er det jobb,skiskole med jobben å så hjem..
Takk det samme. Jeg skal prøve å få meg litt mer søvn. Men er nok snart oppe igjen.Håper alle får en flott tirsdag![]()
Takk for detTakk det samme. Jeg skal prøve å få meg litt mer søvn. Men er nok snart oppe igjen.![]()
En blind faktisk, måtte lese den noen gangerStøvsuge, vaske, rydde og en blind før jobb står på dagens timeplan her. I morgen kommer svogeren min og dama hans.