Skravletråd :)

Nei nå er det natta her og :-)
Sov godt :-)

I dag har min mamma bursdag, og samboeren min og jeg har.....
La meg se :-P
Vi har 14-årsjubileum :-D

Haha, ja det er jo spennende om skjer ;-)
Sover han ikke på sofaen lenger?
Joda sover fortsatt der :-P men har fått streng beskjed om at det kan han glemme når vi flytter for er lei av å fikse den sofaen hele tiden :-P
Men snuppa vil jo dele seng og vanskelig å nekte når senga hennes står helt opp i vår :-P

Joda sover fortsatt der :-P men har fått streng beskjed om at det kan han glemme når vi flytter for er lei av å fikse den sofaen hele tiden :-P
Men snuppa vil jo dele seng og vanskelig å nekte når senga hennes står helt opp i vår :-P
Blir bra med ny leilighet snart ;-)

Nå er snuppa sine klare også ;-) ikke krise for meg egentlig men mannen må ha slike ting klare hvis han skal ordne henne og er alltid jeg som må legge fram klær :-P
Hihi, kan være greit å legge ting klart ja :-P

Blir bra med ny leilighet snart ;-)

Hihi, kan være greit å legge ting klart ja :-P
Skal bli skikkelig herlig med ny leilighet ;-) mange ting som blir bedre da!
Snakket med mannen idag og vi er begge enige om at alt her er et ork! Ikke vil man lage mat på så lite "kjøkken" og til tider demotiverende å rydde og vaske for blir jo like ille igjen med en gang :-o

Tusen takk for tips:)
Nei, blir helt sår og rød av det. Godt med mykere snytepapir da:P
Høres ut som jeg har kols, men men...så lenge det ikke er tilfelle så får det bare høres sånn ut...Hoste er nå ofte sånn som henger i og...Er jo tiden for det nå.
Men sovetid.
Natta
Bare hyggelig :) det er desverre tiden for det nå ja. Ser det er flere som hr hatt eller er igjennom en skikkelig influensa sjau nå

Kanskje jeg også skulle hive meg inn i denne tråden :)
Har skjønt det er her det skjer ;)

Er det noen som fremdeles er våkne da?

Det er innmari vanskelig å komme seg i seng til nomal tid, flere som sloter med det?
Jøss...så koselig å se deg her!:D
Jeg sliter ikke med å legge meg som du vet:p håper du fikk noen timer..

Back
Topp