God kveld alle
Skulle ta meg en "powernap", våknet 3 timer senere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror alle har rømt ffra denne tråden i dagAkkurat kommet fra jobb jeg
Trodde det skulle være en haug av innlegg her???
Hahaha, det var hvertfall ingen powenapGod kveld alleSkulle ta meg en "powernap", våknet 3 timer senere
![]()
Hihi...så deilig daGod kveld alleSkulle ta meg en "powernap", våknet 3 timer senere
![]()
Skulle bare lukke øynene i 20 min jegHahaha, det var hvertfall ingen powenap
Hvor har de rømt hen da???Tror alle har rømt ffra denne tråden i dag
Det var ganske deilig, men frykter for nattesøvnen i nattHihi...så deilig da![]()
Powernapene dine o gmine er absolutt ikke like. Men du trengte det velSkulle bare lukke øynene i 20 min jegjoooda..
Kansje de har et liv?Hvor har de rømt hen da???
Spørs det. Sov fryktelig dårlig natten før og vært en lang dag på kurs i dagPowernapene dine o gmine er absolutt ikke like. Men du trengte det vel
Tenkte å se en episode CSI MiamiHva gjør dere i kveld da? Jeg ser på gårsdagens episode av The Flash..
Herligste årstiden![]()
Hva slags kurs er du på?Spørs det. Sov fryktelig dårlig natten før og vært en lang dag på kurs i dag![]()
CSI er det faktisk lenge siden jeg hat sett, husker jeg satt klistret til skjermen for noen år sidenTenkte å se en episode CSI Miami![]()
Blitt helt hektaCSI er det faktisk lenge siden jeg hat sett, husker jeg satt klistret til skjermen for noen år siden![]()
Noen hvertfaller det her alle har gjemt seg ?
Jobbavklaringskurs gjennom Brisk kompetansesenterHva slags kurs er du på?
Alle så på "på liv og død"Jøss så stille det var her inne. Har alle lagt seg tro