Hehe.. mange som har skravlet her i alle fall.. har du som mål å lede?3.plass, skjønner ikke hvor folk skravler jeg altså når de fyker forbi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. mange som har skravlet her i alle fall.. har du som mål å lede?3.plass, skjønner ikke hvor folk skravler jeg altså når de fyker forbi
Nei det har jeg ikke, men jeg lå jo på første i går å synes jeg skravlet mye men likevel fyker de forbiHehe.. mange som har skravlet her i alle fall.. har du som mål å lede?
Ikke gidd å tenk plassering. Tenk 1500 innlegg3.plass, skjønner ikke hvor folk skravler jeg altså når de fyker forbi
j eller det står ikke noe om det noe sted så var best å slutteDu måtte slutte på de du og?
Kos deg på jobbDa var pausa over... Snakkes senere i kveld![]()
Vi får se, var i grunn ikke premier som jeg ønsket der så da spørs det om jeg gidder skravle så mye. Får se på slutten av mnd hvor mye jeg ender opp medIkke gidd å tenk plassering. Tenk 1500 innleggdet klarer vi alle uten problem. alle oss her iallefall
Ja, de fyker fort forbi!Nei det har jeg ikke, men jeg lå jo på første i går å synes jeg skravlet mye men likevel fyker de forbi
I dag har jeg bare 30 nnlegg tror jeg, må skravle litt i kveld om jeg rekker
ahaJagravid treff
![]()
Det er sant.. Derfor vi sluttet med topp 20.. Nå har alle en virkelig sjanse. Var verre før.Ikke gidd å tenk plassering. Tenk 1500 innleggdet klarer vi alle uten problem. alle oss her iallefall
Ja det var litt mer stressDet er sant.. Derfor vi sluttet med topp 20.. Nå har alle en virkelig sjanse. Var verre før.![]()
Det gjør de helt klart ja, men noen er mer effektive skravlere enn andre tror jegJa, de fyker fort forbi!
Oppdatering kl 10:18
1. Mirell 422
2. m&m mini 261
3. Kengu 241
4. lizzed 239
7. Lilleblomst_15 180
8. Hope91 180
9. Mallejenta 170
11. Musemor med to små og en i magen 134
17. Sara 84
18. EJ 73
19. Lillefrø15 59
22. Lanterne 52
33. trinebeth 25
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 107 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 14 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Værre til vanlig. Vært heldig å hatt ca null migrene i graviditeten
Må inne å sjekketopp 100 februar lagt ut.
Tipper det blir mange med i toppen denne mnd
Jeg har montert hylleForsvant alle nå plutselig? ble jp helt stille her
Går det fort for deg?Sånn da er det pause her sånn ja jeg skravle oxo![]()
Er jo færre dager også da , blir spennende å se