Skravletråd :)

Var veldig dødt:eek: hehe

Hva er det arbeidsfolka gjøre da?
barnehage er gøy:D dere får kose dere masse med alt da;)

Her skal jeg visst rydde, men er så flink til å utsette:p haha
De skal rive ned en vegg og lage åpning. En portal liggende sak.Mannen ville ha folk til det for er bærevegg. Så nå blir stuen større:D Yayyyy!!:D Kan ta bilde i ettermiddag/kveld når de har gått hvis det er av interesse:P
Tusen takk:DKunne tenkt meg en tur på bohus senere og, men vi får se. Mannen vil vel i gang med å lakke gulvet om arbeidsfolka blir ferdig i dag.

Ja, og vips er det veldig mye rot:P Det går ingensteder da, selvom det i grunnen hadde vært greit...

De skal rive ned en vegg og lage åpning. En portal liggende sak.Mannen ville ha folk til det for er bærevegg. Så nå blir stuen større:D Yayyyy!!:D Kan ta bilde i ettermiddag/kveld når de har gått hvis det er av interesse:P
Tusen takk:DKunne tenkt meg en tur på bohus senere og, men vi får se. Mannen vil vel i gang med å lakke gulvet om arbeidsfolka blir ferdig i dag.

Ja, og vips er det veldig mye rot:P Det går ingensteder da, selvom det i grunnen hadde vært greit...

Kjekt med fagfolk når det er bærevegger ja;) så deilig med større stue da. vil gjerne se bilde ja:D

Kan kanskje være greit å bli ferdig med gulvet og? ;)

Hadde vært veldig kjekt om det rotet tuslet av gårde da:o så hadfe keg sluppet å tenke mer på det:p

Kjekt med fagfolk når det er bærevegger ja;) så deilig med større stue da. vil gjerne se bilde ja:D

Kan kanskje være greit å bli ferdig med gulvet og? ;)

Hadde vært veldig kjekt om det rotet tuslet av gårde da:eek: så hadfe keg sluppet å tenke mer på det:p

Ja,helt klart. Ikke alt han bør ta selv. Flink ja, men ingen ekspert:)

Jaaa, hehe. Er jo det. Håper det kan bli tid til begge deler:P Er skikkelig fint tregulv. Det er slipt ned og bra. Må bare 2 strøk med hvitlakkering. Skal bli gøy møblere der inne:D Har funnet en del ting allerede;) Elsker det:)

Ja,eller en rydderobot:P

Jaaa, hehe. Er jo det. Håper det kan bli tid til begge deler:P Er skikkelig fint tregulv. Det er slipt ned og bra. Må bare 2 strøk med hvitlakkering. Skal bli gøy møblere der inne:D Har funnet en del ting allerede;) Elsker det:)

Nei, ikke sant. Greit å sette bort noe;)

Kan tenke meg det blir gøy med møblering ja. Her skulle jeg gjerne ha skjært et hull i veggen mellom stue og kjøkken, men jeg får vel gjøre ting som mååå gjøres først:D hehe

Rydderobot hadde vært genialt:D

Oh yes! Skulle hatt en rydderobot

Ny måned, ny giv:p

Her skal jeg på jobb, håper det blir spennende;)
Du da?

Midtvakt i dag?
Satser på at det skjer noe;) hehe

Jeg skal rydde...har sagt det en uke nå, så er vel på tide:p haha

Nei, ikke sant. Greit å sette bort noe;)

Kan tenke meg det blir gøy med møblering ja. Her skulle jeg gjerne ha skjært et hull i veggen mellom stue og kjøkken, men jeg får vel gjøre ting som mååå gjøres først:D hehe

Rydderobot hadde vært genialt:D

Ja, funnet noe på ikea og møbelringen som skal kjøpes inn. Blir en til sofa også. Funnet mye spennende på nett og, men ikke helt gira på å bestille dyre møbler derfra.Så blir heller pynteting og dilldall.

jjjj.jpg
Blir denne sofaen, bare i mørkere brun.
Finnes jo sånne som støvsuger iallefall:P

Ja, funnet noe på ikea og møbelringen som skal kjøpes inn. Blir en til sofa også. Funnet mye spennende på nett og, men ikke helt gira på å bestille dyre møbler derfra.Så blir heller pynteting og dilldall.

Vis vedlegget 101678
Blir denne sofaen, bare i mørkere brun.
Finnes jo sånne som støvsuger iallefall:P

Den blir nok kjempefin i mørkere ja:D
Pynteting er kjekt å ha, men litt slitsomt når det skal tørkes støv:p hehe

Joda, men støvsuginga er ikke så ille bare det er ryddig;)

Back
Topp