Skravletråd :)

Sånn nå skal jeg også legge meg ;-)

Har snakket med en god venn av mannen og meg som kommer ifra Egypt fordi han har jobb intervju på engelsk imorgen og er nærmere to år siden han har snakket engelsk så var litt rusten ;-)
Men nå gikk han endelig å la seg så det skal jeg også ;-) må opp tidlig å få snuppa i barnehagen ;-)
Flink du er som hjelper vennen deres:D
Håper intervjuet går bra!

God morgen damer.
Her startet dagen tidlig i dag. Nå har vi arbeidsfolk her, og jeg og guttungen har rømt til kjelleren:P Ser blekkulf på storskjerm, spiser toast og chocopops:P

Kan hende du hadde savnet den mindre enn du tror faktisk :p

Er noen serier jeg liker å se slik som bones eller the big bang theory, men tar for mange mb på nettet her for å se det på nett så savner de litt ;-)

Jada, det kan godt være. Min søster og typen har heller ikke tv så. De syns det er deilig. Men skal jaggu si hun da blir oppslukt av tven når hun kommer til folk:P haha

Har tatt seg opp bra i skravletrådene ser jeg:)

Skjer det noe spennende i dag?

Har tatt seg opp bra i skravletrådene ser jeg:)

Skjer det noe spennende i dag?

Mhm, heldigvis for det:P Sist mnd var jo dø:P

Ja, her gjør det iallefall det:D
Har arbeidsfolk her nå. Jg og guttungen har rømt til kjelleren:P Ser blekkulf på kinoen. Skal i barnehagen om litt, og til farmoren etter det:) Der da?

Haha :p

Jeg skal snart til legen med jentungen, spent på hva legen sier.. Ungen ser ikke frisk ut :(

Lykke til hos legen og god bedring til jenta♡

Mhm, heldigvis for det:P Sist mnd var jo dø:P

Ja, her gjør det iallefall det:D
Har arbeidsfolk her nå. Jg og guttungen har rømt til kjelleren:P Ser blekkulf på kinoen. Skal i barnehagen om litt, og til farmoren etter det:) Der da?

Var veldig dødt:o hehe

Hva er det arbeidsfolka gjøre da?
barnehage er gøy:D dere får kose dere masse med alt da;)

Her skal jeg visst rydde, men er så flink til å utsette:p haha

Back
Topp