Haha da får han seg en fin overraskelse i posten snart ;-)Ser på Fringe her
Mannen tror konkurransen her inne er rigga og tror ikke på meg at jeg vanthahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha da får han seg en fin overraskelse i posten snart ;-)Ser på Fringe her
Mannen tror konkurransen her inne er rigga og tror ikke på meg at jeg vanthahaha
Ser på Fringe her
Ja det er nok lurt det da ;-)Nei da er det mye bedre å gå utenså er det jo så mye bedre å gå til butikken. Selv om jeg nå merker at jeg sliter med en hel ukeshandel nå for jeg har ikke bil
så må nok starte med 2 handlinger i uka
![]()
Ikke nå men må vel få tak i det når vi flytter ;-)Dere har ikke tv nå?![]()
Jeg skal snart se Tjukken og lillemor, har tatt opp![]()
Mhm, det kan dere jo.Ikke nå men må vel få tak i det når vi flytter ;-)
Change of plans.. skal se siste episoden av TungtvannsaksjonenAhaKos deg
![]()
Godu du ser lyst på det daDet skulle jeg ønske jeg og var. Men nå sitter jeg her å prøver å se lyst på det og bli klar for en ny uke og håper den blir bedre enn denne uka
Satser på at du blir sånn neste gang og da![]()
Change of plans.. skal se siste episoden av Tungtvannsaksjonen![]()
Ja det er nok lurt det da ;-)
Når vi skal handle inn stort kjører vi til charlottenberg ;-) mye bedre utvalg der ;-) Her er det nesten ingenting :-o
Godu du ser lyst på det daViktig det. Du ønsker vel kanskje jobbe litt ekstra og?
Ja, håper det altså![]()
Ostesmørbrød er jo så godt! Spesielt når skorpen er sprøOkeeei! Kjekt. Kos degHer er det ostesmørbrød og tv nå
![]()
Ja jeg må bare prøve på det ellers så blir jeg galJa målet mitt er jo å jobbe 100% selv om det har hvert dårlig nå i januar pga lite vakter... men men det tar seg vel opp om ikke så får jeg brekke noen bein så de blir sykemeldt
![]()
Mhm,så enig og min er sprøOstesmørbrød er jo så godt! Spesielt når skorpen er sprø![]()
Det gjorde jegKos deg på tur![]()
Kjedelig det ikke er vakter da, men jobbet du ikke flere steder? Sånn begge plassene da? Hos oss er det veldig mye for tiden.
Skal jobbe til tors nå igjen. Har jobbet både lør og søn.
Mye penger å spareOi, det er jo helt sinnsykt!!![]()
Så flink du er daJeg skal studere som vanlig ;-)
Ja jobber 2 plasser men lite å få begge plassene samtidig som det er mange som vil ha de. Jobber ca 70% nå og det er alt for lite siden jeg skal klare å leve av det...
syntes du det er greit å jobbe såpass nye eller?