Gutten der har brekt beinet og mor sliter med betennelse mange steder i kroppenEr de syke?
Forkjølet eller noe mer alvorlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gutten der har brekt beinet og mor sliter med betennelse mange steder i kroppenEr de syke?
Forkjølet eller noe mer alvorlig?
Det er en veldig herlig alder, men også krevende.3 er en fin alderhehe
Blir jo en grei fordeling mellom alle 3 da![]()
Bare du ikke havner på 1.999.Det er sant. Har vel latt være å telle på noen innlegf nå, men ved 60 bør jeg være sikret tror jeg
1
Ikke sjekket det jeg, men vet mange er fornøydeMå nesten sjekkes ut på et tidspunkt da![]()
Det kan du selvsagt,. Gjør du ikke??
Gutten der har brekt beinet og mor sliter med betennelse mange steder i kroppen
Det er en veldig herlig alder, men også krevende.
Hun syns det var ekstremt morsomt å hjelpe mamma med å sette opp disse hyllene og fylle dem etterpå.
Sliter en del med språket, så blir også fort frustrert dersom vi ikke skjønner hva hun sier..
Bare du ikke havner på 1.999.
Det hadde vært frustrerende![]()
Og dette var nr 6Gøy å ryddehva var det som skulle inn i hyllene da?
Skjønner jo frustrasjonen daer jo ikke noe gøy å ikke føle seg forstått
![]()
Og dette var nr 6,planer i morgen?
Dersom ting som holder seg litt er på salg pleier jeg å handle litt, med det har ikke stått samlet.Gøy å ryddehva var det som skulle inn i hyllene da?
Skjønner jo frustrasjonen daer jo ikke noe gøy å ikke føle seg forstått
![]()
Dersom du roter i tellingen din, hvorfor klikker du ikke bare på avataren din, skriver opp ditt totale antall innlegg og sjekke fremgangen med ujevne mellomrom?Roter i tellingene mine ser jeghehe
I morgen får jeg besøk av en familievenn/liksomtante som har en stol jeg skal fikse for henneden trenger visst nytt trekk
Du skal da?
8
Å jaRoter i tellingene mine ser jeghehe
I morgen får jeg besøk av en familievenn/liksomtante som har en stol jeg skal fikse for henneden trenger visst nytt trekk
Du skal da?
8
Nå er det legging av unger, så kan jeg hjelpe til senere, om jeg ikke skal hjelpe mannen som har satt seg fore å ommøblere gjesterommet, for å sette skapet inn på det som skal bli guttungens rom, han må jo ha klesskap, og for øyeblikket kan man derfor nesten ikke gå i gangen som er mellom de to rommene, altså det er entreen vår. Vi bør ikke få gjester, de kommer seg ikke inn i huset... Jeg bør vel hjelpe til litt der nede...
Kjekt å ha en lagringsplasd til slikt ja. Har selv et skap i kjelleren til sånt noe, men har en del ting som skal få bo der nede så vi får plass til å lage babyrom oppe♡Dersom ting som holder seg litt er på salg pleier jeg å handle litt, med det har ikke stått samlet.
De hyllene inneholder dette, og det vi handler inn i ukeshandelen men ikke er åpnet enda av ting som tørrvarer (mel, frokostblaninger ++), bokser, såper, tannbørster, lyspærer, brus, tørkeruller, dopapir +++++
Haha, det har jeg ikke tenkt på engangDersom du roter i tellingen din, hvorfor klikker du ikke bare på avataren din, skriver opp ditt totale antall innlegg og sjekke fremgangen med ujevne mellomrom?
Ser riktig ut detHaha, det har jeg ikke tenkt på engang
18019 der nå. 69-17=52 innlegg igjen da om jeg tenker riktig
Så da må jeg opp til 18071?
Hvilken film da?Å ja. Koselig
. Vurderer å ta med lille gutt på kino
![]()
Slemme folk som snakker om god mat på FB når det er en liten fare for at gravide kan finne på å lese det![]()