Skravletråd :)

Nei ikke akkurat,9 men prøver å bli det da. Jeg hopper jo mye fra før, men det ble litt kjedelig i lengden;)

Bare hopping kan bli litt kjedelig ja:p
Syns det høres ut som du er godt på vei ihvertfall da:D

God morgen:)
Håper alle har sovet godt, og er klar for snart helg:)

God morgen :) jeg har hvert hjemme med sykt barn siden tirsdag og må si jeg er nesten mer klar for å komme meg på jobb til tirsdag haha :P men det skal bli koselig med helg for tenkte vi skulle se film og spise popcorn i dag da :)

Er du klar for helg nå?

Så kjedelig da, vi bytter litt på når vi går vi.

Ja det er kjedelig og jeg trur det må være noe av det kjipeste med å være enslig. Og det blir nok ikke lettere når nr 2 kommer, når jeg knapt har barnepass til eldste kan jeg glemme å komme meg på treningssenteret fremover hvertfall :P så det får bli gåturer igjen slik som jeg hadde når frøkna satt i vogn. Da ble det lange fine turer :)

God morgen :) jeg har hvert hjemme med sykt barn siden tirsdag og må si jeg er nesten mer klar for å komme meg på jobb til tirsdag haha :P men det skal bli koselig med helg for tenkte vi skulle se film og spise popcorn i dag da :)

Er du klar for helg nå?

Har helg hele tida jeg:p haha
Skjønner det. Kjedelig å gå hjemme hele dagen:confused:
Hva har dere tenkt til å se?

God helg :)

Hva er dagens planer der da?

Mannen er også hjemme i dag. Så han og guttungen har vært ute i snøen. Jeg fikk ryddet og vasket i noen kjøkkenskuffer og støvsugd stuene så lenge.
Skal ut noen ærender senere bl.a. på plantasjen.
Nå sover gullet så da får jeg nettet litt. Sitter å ser på dr.lykke nå. Mye fint der egentlig.
Hvordan er formen til snuppa`?

God helg:D du skal for noe i helga da?

Jobber både i morgen og søndag. I morgen formiddag før jobb skal vi i fam.besøk. Jeg stikker før da siden jeg skal jobbe;)
Blir taco og film her senere siden det ikke blir i morgen;)
Ellers har guttungen fått lekt seg litt ute, men var ikke så lenge pga. litt kraftig vind og surt ute. Var stor stas å se pappa måke:P
Deres planer da?

Back
Topp