Skravletråd :)

Ja, er grenser for hvor morsomt det er å bare være hjemme med meg liksom:P
Nå sitter han i sofakroken med ostesmørbrød og nrksuper:D

Haha ja vi mødre er ikke så kule å være hjemme med over tid og mindre populære blir vi med åra :P
Hørtes ut som en fin start på dagen det da :) jeg har en varmeovn liggende ved siden av meg på sofaen og kan virkelig ikke skjønne at hu orker å ha noe over seg samt katta i fanget så varm som hu er :P

Haha ja vi mødre er ikke så kule å være hjemme med over tid og mindre populære blir vi med åra :p
Hørtes ut som en fin start på dagen det da :) jeg har en varmeovn liggende ved siden av meg på sofaen og kan virkelig ikke skjønne at hu orker å ha noe over seg samt katta i fanget så varm som hu er :p

Nei, vi kan bli kjedelige;)
Grusomt vær her i dag. Hvordan er det hos dere? Bare masse regn her!!
Jada, han koser seg nå:D
Hørtes mye ut ja:P

Ja det kan jeg trenge :) har ikke trent på en stund, for ryggen er vond hvis jeg går for lenge, men denne turen til byen er akkurat passe :)

Godt med den treningen man får. Ikke alltid det trenger være så mye heller. Jeg skulle vært flinkere på treningsfronten selv:) Hvor langt er det til byen da?:)

Nei, vi kan bli kjedelige;)
Grusomt vær her i dag. Hvordan er det hos dere? Bare masse regn her!!
Jada, han koser seg nå:D
Hørtes mye ut ja:P

Det er grått og trist her i dag, men regner ikke lenger da heldigvis :) ikke det at vi skal være ute så spiller jo ingen rolle :P
Men å prøve å diskutere med en unge som mener hu er kald er ikke noe vits haha

Det er grått og trist her i dag, men regner ikke lenger da heldigvis :) ikke det at vi skal være ute så spiller jo ingen rolle :p
Men å prøve å diskutere med en unge som mener hu er kald er ikke noe vits haha
Nei, vi skulle ha byttet vær vi da:P Haha
Vi går ut uansett vær vi altså, men foretrekker opphold;)
Nei, det er nok ikke lett. Hun finner nok ut av det selv :P

Nei, vi skulle ha byttet vær vi da:P Haha
Vi går ut uansett vær vi altså, men foretrekker opphold;)
Nei, det er nok ikke lett. Hun finner nok ut av det selv :P

Ja vi kunne godt hatt regnet i dag hehe joda selv om man går ut uansett så er det jo greit at det ikke regner syntes jeg :P ja hu gjør vel det, så får jeg ta litt av henne om hu skulle sovne :P

Synnøve! Har du blitt kvitt regnet nå? For nå regner det hos meg hehe

Back
Topp