Lillefrø15
Forumet er livet
Da har mannen dratt på kurs og kommer hjem fredag.. Gjett hvem som grinte så snørr og tårer rant?? Må være hormonell assa...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper også at noen av dere får vugga :-D3 av 6 som er ajour til 2000 er her på felles skravle. Er jo sannsynlighet for at det blir en av oss som får i allefall en av premiene. Håper på vinnere fra felles skravle i allefall![]()
Greit å ha flere daJeg har lett og lett og lett og lett og lett.
Kom til skutt frem til at mine ull ammeinnlegg fra sist mest sannsynlig forsvant i flytte kaoset hvor mye rart ble hevet.
I går kjøpte jeg nye, gjett hva jeg fant i dag![]()
Off! Merker også at tårene sitter løst for tida! Min sambo kommer snart hjem! Over en time tidligere enn forventet :-DDa har mannen dratt på kurs og kommer hjem fredag.. Gjett hvem som grinte så snørr og tårer rant?? Må være hormonell assa...![]()
Det er det.Greit å ha flere da![]()
Så deilig daOff! Merker også at tårene sitter løst for tida! Min sambo kommer snart hjem! Over en time tidligere enn forventet :-D
Ja, satser på detSå deilig da. Skal dere kose dere i kveld da?
Da har mannen dratt på kurs og kommer hjem fredag.. Gjett hvem som grinte så snørr og tårer rant?? Må være hormonell assa...![]()
Så deiligJa, satser på detlage litt god mat og se på hver gang vi møtes..
Ja, ille å grine så illehuff da...krysser fingrene for hormonene
En uke han skulle være borte?
Jeg har på serieopptak siden vi sjeldent er hjemme på lørdager.. men tror det går i reprise idag?Så deilig. Hva lager du? Tok du opp hver gang vi møtes eller fins episoden på nettet? Glemte å se det i går
![]()
Ja, ille å grine så ille. Kommer på fredag, så 5 dager..
Så bra!Jippi, jeg har klart å rydde badet nede slik at det er plass til stellekommoden
Da har jeg hvertfall gjort noe fornuftig i dag
Jippi, jeg har klart å rydde badet nede slik at det er plass til stellekommoden
Da har jeg hvertfall gjort noe fornuftig i dag
Så bra!
Så flink du er![]()
Kos deg.Siste episode av sesong en starter nåå![]()
Gått bra så langtKos deg.
Vart du skremt?
Hehehe.. der fikk du vist han! Det er som min samboer sier: hvis du VIRKELIG vil, så får du til nesten uansett hva!Takk, nå har jeg fått vasket og satt den på plass også.
Og mannen som mente jeg ikke ville få klart det i dag..