Lillefrø15
Forumet er livet
Du får sende meg bilde på pmSkal bli spennende å se dahihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får sende meg bilde på pmSkal bli spennende å se dahihi
Ser du. Du er flink
. Blir det noen rundstykker igjen, frøs de og be meg på lunsj
. He he
![]()
Hihi. Skal bli spennende å se når hun kommer utMor spiser c-vitaminer => baby får "solarium" i magen![]()
Hihi, skal nok ordnesDu får sende meg bilde på pm![]()
Er nr 7 på listen realistisk i nærheten?Oppdatering kl 12:54
2. Lilleblomst_15 2.383
4. Musemor med to små og en i magen 1.739
6. Lillefrø15 1.660
9. Sara 1.273
10. lizzed 1.161
18. EJ 844
26. Kengu 556
34. Lanterne 427
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.613 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Nummer 7 har 1.545, og ligger ikke så langt bak.Er nr 7 på listen realistisk i nærheten?
Nummer 7 har 1.545, og ligger ikke så langt bak.
Kan klare det.
Nummer 8 har bare 1.287, så vil tro det maks blir 7 stykker med i kampen, men man vet aldri..
Spennende!Nummer 7 har 1.545, og ligger ikke så langt bak.
Kan klare det.
Nummer 8 har bare 1.287, så vil tro det maks blir 7 stykker med i kampen, men man vet aldri..
Jepp, er gøy nå det er "mange" av oss som kjemper3 av 6 som er ajour til 2000 er her på felles skravle. Er jo sannsynlighet for at det blir en av oss som får i allefall en av premiene. Håper på vinnere fra felles skravle i allefall![]()
Ja premiene frister. Men jeg hadde nok hatt like mange innlegg som nå uten premier og tror jegJepp, er gøy nå det er "mange" av oss som kjemper
Lurer på hva premiene blir neste måned.
Ønsker egentlig en pause måned, men dersom premiene er fine.....
Er ikke det tyyyyypisk?;p hihiJeg har lett og lett og lett og lett og lett.
Kom til skutt frem til at mine ull ammeinnlegg fra sist mest sannsynlig forsvant i flytte kaoset hvor mye rart ble hevet.
I går kjøpte jeg nye, gjett hva jeg fant i dag![]()
Men du er alene for tiden.Ja premiene frister. Men jeg hadde nok hatt like mange innlegg som nå uten premier og tror jeg![]()
Er ikke det tyyyyypisk?;p hihi
Jeg har lett og lett og lett og lett og lett.
Kom til skutt frem til at mine ull ammeinnlegg fra sist mest sannsynlig forsvant i flytte kaoset hvor mye rart ble hevet.
Takk for oppdateringOppdatering kl 12:54
2. Lilleblomst_15 2.383
4. Musemor med to små og en i magen 1.739
6. Lillefrø15 1.660
9. Sara 1.273
10. lizzed 1.161
18. EJ 844
26. Kengu 556
34. Lanterne 427
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.613 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Tenker det samme som deg derJepp, er gøy nå det er "mange" av oss som kjemper
Lurer på hva premiene blir neste måned.
Ønsker egentlig en pause måned, men dersom premiene er fine.....
Ha ha, det er så typiskJeg har lett og lett og lett og lett og lett.