Skravletråd

De tåler veldig mye syns jeg. Han har jo plastglass, men skal jo på død og liv ha samme glass som oss:P

Haha ja sånt er viktig :P:D
Leoh bare søler med glass/kopp enda, så han får drikkeflasker ;)

Mhm,ekstremt:D
Ahh,han har også drikkeflasker. Camelbak er god der syns jeg:)

Sånne har jeg planer om å kjøpe :D til nå så har han hatt sånn fra butikken med sugerør;)

Tusen takk:)
Ja, den er det. Han fikk den til jul. Tar en del plass da:P Også kan man kjøpe henger til også:P

Den er sikkert super å bruke ute til våren og sommeren :D

Ja sikkert ikke dumt :) vil ha noe bilgreier jeg å til våren eller noe :) eller ikke til meg altså, men til Leoh :p

Haha:) Sikker på du ikke skal ha til deg selv også? ;)Oliver skal på dø og liv ha meg inn i bilen sin,men jeg har ikke sjans:p

Haha:) Sikker på du ikke skal ha til deg selv også? ;)Oliver skal på dø og liv ha meg inn i bilen sin,men jeg har ikke sjans:p

Njaaaa, kansje jeg må ha en matchende :D haha

Hahaha syns jeg ser deh prøve :P

Han skal liksom prøve å dytte meg inn. Der der mamma sier han. Haha:P Sikkert morsomt syn ja.:P

Hahaha så søt da :D morsomt nå når dem har blitt mer "barn" lissom :D Leoh har blitt hekta på å hyle/skrike så høyt han klarer, for så å ta fingeren foran munn og si "sssshhhhh" hahaha

Hahaha så søt da :D morsomt nå når dem har blitt mer "barn" lissom :D Leoh har blitt hekta på å hyle/skrike så høyt han klarer, for så å ta fingeren foran munn og si "sssshhhhh" hahaha

Haha, herlig:)
Duuu, hvor skal jeg sende bilder til;)? Mail? Sender du den evt. på pm.:D

Back
Topp