Sophien
Glad i forumet
Uansett så er det jo kos å ha minnene dajamen tror nok det blir med disse to ^^ men man vet jo aldri hahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uansett så er det jo kos å ha minnene dajamen tror nok det blir med disse to ^^ men man vet jo aldri hahahaha
Ja det er det. vesla brukte str 44/48 da hun ble født. Den første bodyen som passet henne har fått sin egen helside i scrapboka hennes.Uansett så er det jo kos å ha minnene da![]()
AwhJa det er det. vesla brukte str 44/48 da hun ble født. Den første bodyen som passet henne har fått sin egen helside i scrapboka hennes.![]()
Nedtelling for fult!!Awhså herlig!!!
Herreguuuud jeg gleder meg til Ul nå.. -.-' 5 dager!!! Er så sykt gira
Heeelt klartNedtelling for fult!!![]()
Gleder meg til å se bilde av det lille vidunderet ditt <3Heeelt klart![]()
Hihi, er en livlig krabat hvertfall! Masse spark hele dagenGleder meg til å se bilde av det lille vidunderet ditt <3
Så bra!!! Det er jo ingenting som er bedre enn det! Kjenner stadig bevegelse i magen jeg ogsåHihi, er en livlig krabat hvertfall! Masse spark hele dagen![]()
Det finns faktisk ikke noe som får meg til å smile mer enn detSå bra!!! Det er jo ingenting som er bedre enn det! Kjenner stadig bevegelse i magen jeg ogsåElsker følelsen!
Er bare å nyte det nå. Om noen måneder får vi ikke sove pga detDet finns faktisk ikke noe som får meg til å smile mer enn detherlige følelsen
![]()
So wurth itEr bare å nyte det nå. Om noen måneder får vi ikke sove pga det![]()
Å ja!! Husker jeg gikk å savnet magen etter at vesla var født. Så keg skjønner de som blir avhengig av å være gravideSo wurth it![]()
Hahahaha, jeg savna bare spark osv jegÅ ja!! Husker jeg gikk å savnet magen etter at vesla var født. Så keg skjønner de som blir avhengig av å være gravide![]()
Awwh, godjentaMå inne å snike. Så pent babyhus du har. Sitter her å griner jeg. Skjønner ingenting... skal ikke noe til før tårene flommer ut.
Nei tror ikke det. Må høre hva mannen tenker rundt det. Må jo passe på at snuppa har det braAwwh, godjentavi skal på ul på onsdag
so exited
ska du ha tidlig ul eller?
Tusen takk babeNei tror ikke det. Må høre hva mannen tenker rundt det. Må jo passe på at snuppa har det bra
Masse lykke til på onsdag
Må vel inn å snike igjen etter ulTusen takk babeå tårer er så vanlig
jeg griner for alt jeg og
![]()
Hihi, du er så god! Kommer til å snike på din og å se hvordan alt gårMå vel inn å snike igjen etter ul![]()