Felles skravle 2015

God morgen. Jeg våknet kl 7 i dag. Gikk i dusjen. Å nå gjør jeg meg klar til å dra på jobb. Skal torturerte meg igjennom 5 timer der jeg må prøve å motstå fristelsen av å kjøpe hele new born veggen til gutt.
Hehehe.. det kan ikke være lett.. jobber du på en babybutikk?

God morgen, det var tidlig:o. Nå er det frokost også kjøre en tur på trening om en times tid:D. Løpe❤️❤️. Også skal jeg kose med med gutta, mannen reiser på kurs i morgen..
Høres veldog deilig ut! Jeg vurderer å prøve å gå en tur med bikkja idag - bekkenet er litt bedre.. :-) høre med ei venninne om hun vil gå med meg

Høres veldog deilig ut! Jeg vurderer å prøve å gå en tur med bikkja idag - bekkenet er litt bedre.. :-) høre med ei venninne om hun vil gå med meg
Ja, veldig deilig:). Så bra at bekkenet er bedre:). Fint vær hos deg? Her blåser det helt sykt og regner:(

Ja, veldig deilig:). Så bra at bekkenet er bedre:). Fint vær hos deg? Her blåser det helt sykt og regner:(
Nei.. regner nok her også.. :-/ men da er det mindre folk, og samvittigheta for bikkja blir bedre ;-)

God morgen jenter.. våknet kl 5 idag, men klarte å sove litt igjen.. nå tror jeg jeg bare skal stå opp! Planer for dagen?
Huff, det var tidlig.

Jeg har ca 15 min nå til alarmen til min mann går. Ungene sitter oppe og ser tv, og jeg slapper av bittelitt. Vi har planer om å få i svømmehallen, og mannen vi være der når de åpner, klokka ti, pga parkering. Og da får vi jo mer utav dagen etterpå, vi har et hus å rydde også.
God morgen. Jeg våknet kl 7 i dag. Gikk i dusjen. Å nå gjør jeg meg klar til å dra på jobb. Skal torturerte meg igjennom 5 timer der jeg må prøve å motstå fristelsen av å kjøpe hele new born veggen til gutt.
God morgen, det var tidlig:o. Nå er det frokost også kjøre en tur på trening om en times tid:D. Løpe❤️❤️. Også skal jeg kose med med gutta, mannen reiser på kurs i morgen..

God morgen alle sammen:)

Deilig å være tidlig ute da! Så er det ikke så mye folk heller :-) høres gøy ut for ungene det :-)
Vel, vi er jo "litt" etter skjema, helt som forventet. Akkurat ferdig med frokosten...

God morgen :) Blir så imponert av de barna på junior MasterChef! De kan liksom mere enn meg som er kokk ...

God morgen.
Ligger i seng fremdeles, men det høres ut som om jeg bør stå opp og hjelpe mannen med barna

God morgen jenter.. våknet kl 5 idag, men klarte å sove litt igjen.. nå tror jeg jeg bare skal stå opp! Planer for dagen?

God morgen:)
Sovna på sofaen i går jeg :o
Skal prøve å få ryddet litt her siden jeg får besøk av pappa i morgen, også er det mulig det blir en tur til bestemor:)

Back
Topp