☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Korleis går det med dokke andre då? :) klar for veging i morgon? Eg er litt usikker på korleis vekta mi blir.., men lever i håpet:)
 
Her går det greit. Ikke mye tid til trening med syke barn, men har redusert kaloriinntaket en del, og holdt meg unna brød og en del karbohydrater. Men fikk tanta idag da, så mulig kroppen holder på litt ekstra vann da.. Blir spennende med veiing imorgen! Skal spise lite salt og drikke mye idag så jeg holder på minst mulig vann imorgen.:)
 
Her går det greit. Når det gjelder snop røk jeg på en mini smell i går, men er tilbake på rett vei i dag :)
Håper på litt nedgang på vekten i morgen.
 
Sykdom i heimen, så dårlig med trening :( gikk på en sukkerbolle-smell på jobben igår, så håper bare jeg ikke har gått opp i vekt!!
 
Usj, poengsummen på ukesutfordringen ble ikke så fryktelig bra! :( får ha som mål å doble summen neste uke, hvis jeg ikke ryker denne uka!
 
Greit nok her. Treningsmessig har det blitt med den eine turen bort til mamma og pappa på søndag, men har holdt meg unna snop og har null problem med å drikke mykje vatn. Prøver å ete ein del frukt og grønsaker (har ein del trøbbel med magen, men det funkar bedre då), og det håpar eg vil gje uttelling på vekta. Orkar ikkje så mykje annan mat viss magen er full av gulrøtter liksom...

Ellers har eg hatt samtalar og første dag i praksis denne veka etter snart 2 1/2 år som sjukmeldt/på aap. Kjenner det blir beintøft å begynne på igjen (både fysisk og psykisk), har vore heilt utkjørt om ettermiddagen og slokna på sofaen kvar dag. Satsar på at det går seg til etter kvart. Uansett godt å vere i gang med noko igjen.
 
Blitt dårlig med trening på meg også.... driver med eksamen ....... !!! Men skal være flinkere neste uke... :)
 
Det må vere lov å ryke på litt smellar av og til:) til sjuande og sist er det jo berre oss sjølve det går utover:)
Håper alle får lagt inn totalsum på utfordringa! Og ikkje minst dagens vekt før kl 19 i kveld:D

Eg kan ikkje akkurat seie eg går foran med eit godt eksempel, for vekta i dag viste 100 gram meir enn sist veke. Menmen. Sånn går det av og til:)
 
Greit nok her. Treningsmessig har det blitt med den eine turen bort til mamma og pappa på søndag, men har holdt meg unna snop og har null problem med å drikke mykje vatn. Prøver å ete ein del frukt og grønsaker (har ein del trøbbel med magen, men det funkar bedre då), og det håpar eg vil gje uttelling på vekta. Orkar ikkje så mykje annan mat viss magen er full av gulrøtter liksom...

Ellers har eg hatt samtalar og første dag i praksis denne veka etter snart 2 1/2 år som sjukmeldt/på aap. Kjenner det blir beintøft å begynne på igjen (både fysisk og psykisk), har vore heilt utkjørt om ettermiddagen og slokna på sofaen kvar dag. Satsar på at det går seg til etter kvart. Uansett godt å vere i gang med noko igjen.
Lykke til vidare med praksis! Spennande å begynne på igjen sjølv om det er slitsomt? :)
 
Blitt dårlig med trening på meg også.... driver med eksamen ....... !!! Men skal være flinkere neste uke... :)
Det må eg og. Virkelig. 100 gram opp denne veka = full gass neste:D
 
Usj, poengsummen på ukesutfordringen ble ikke så fryktelig bra! :( får ha som mål å doble summen neste uke, hvis jeg ikke ryker denne uka!
Litt er absolutt bedre enn ingenting!! Me må dele totalsummen på antall lagmedlemmer uansett, så alt hjelper:D
 
Ble ned 0,9 kg, fornøyd med det! Har trossalt ikke vært den beste uka! :p
 
Lykke til vidare med praksis! Spennande å begynne på igjen sjølv om det er slitsomt? :)
Spennande å sjå korleis kropp og hovud fungerar i ein arbeidssituasjon! Og so blir det spennande med karriereveiledning og testing og sånt, og spennande å sjå om eg ender opp med ein "ekte jobb" ein gong i tida. Så ja, mykje spennande!
 
Ned 0,7 her, akkurat passe for meg.
 
Spennande å sjå korleis kropp og hovud fungerar i ein arbeidssituasjon! Og so blir det spennande med karriereveiledning og testing og sånt, og spennande å sjå om eg ender opp med ein "ekte jobb" ein gong i tida. Så ja, mykje spennande!
Håpar det går seg til og du slepp å bli heilt utkjørt då:)
 
Spent på hvordan laget vårt har gjort det i forhold til de andre lagene!
 
Back
Topp