Om du titter innom

Snart helg nå :-D
og takk og lov for det :)
Vi fikk fri 1,5 time med lønn i dag, så i dag har jeg SHOPPET :)
Det ble nytt gulvteppe, 4 nye sofa puter, ny vann koker, chili burn(så je kan bli slank :p ) strikking(sjå om jeg får til) samt hentet pakka fra jollyroom og kitchn....
Den fra kitchn ble jeg meget skuffet over skulle ha 2 bodum kaffe kanner(røde) og 1 stk svart Eva Solo.... men oppi pakka var det 2 røde bodum og 1 svart bodum..... men ingen Eva Solo.... og svart bodum var utsolgt i nettbutikken når jeg handlet :p
Kan love jeg har sendt en klage mail.....

og takk og lov for det :)
Vi fikk fri 1,5 time med lønn i dag, så i dag har jeg SHOPPET :)
Det ble nytt gulvteppe, 4 nye sofa puter, ny vann koker, chili burn(så je kan bli slank :p ) strikking(sjå om jeg får til) samt hentet pakka fra jollyroom og kitchn....
Den fra kitchn ble jeg meget skuffet over skulle ha 2 bodum kaffe kanner(røde) og 1 stk svart Eva Solo.... men oppi pakka var det 2 røde bodum og 1 svart bodum..... men ingen Eva Solo.... og svart bodum var utsolgt i nettbutikken når jeg handlet :p
Kan love jeg har sendt en klage mail.....
Hurra for shopping:D
Synd de ikke har klart å sende deg riktige varer....håper de rydder kjapt opp!

Hurra for shopping:D
Synd de ikke har klart å sende deg riktige varer....håper de rydder kjapt opp!
håper jammen je også...... for jeg vil ha EVA SOLO kanna mi..... og hadde jeg vist de hadde svarte bodum kanner hadde jeg heller bestilt det enn røde :p
Om de har ting på lager som de skriver de ikke har så syns je det er juks sia det er på salg..... :( skal fader meg spørre om de hadde kaffe koppene jeg ville ha på lager også selv om det sto at det var utsolgt :p

Back
Topp