Ida Sophie

Sophien

Glad i forumet
Da prøver vi dagbok opplegg :p litt usikker på om jeg hører til juni eller juli termin enda, men får heller flytte over om ul er uenig i måneden :p
 
Hadde EL ca 5. Oktober! Ikm er i dag :p

Jeg bynte vel å ane at noe var i siget når jeg fikk skikkelig smerter i underlivet å det kom en liten mørk spott for ca 1,5 uke sia.. Da var første tanken.. Festeblødning??
Tørte ikke håpe eller tro.. Så kom kvalmen, alltid en time før jeg ble sulten, og plutselig så hadde jeg småstikking å litt svimmelhet! Jeg tok vel egentlig test bare for gøy når jeg fikk drit vondt i nipplene!ImageUploadedByBV Forum1413712153.577289.jpg
Først så kom den å jeg aaante en skyggestrek, så jeg helte innpå med drikke å tok en til fordi jeg ikke stolte på testen (a)
ImageUploadedByBV Forum1413712225.398257.jpg
Å nr to var faktisk sterkere :eek:
Jeg kjente pulsen økte å jeg blei stressa, så hvorfor ikke svi av enda en :p bare for å være heeeelt sikker! Slå jeg svei av enda en..
ImageUploadedByBV Forum1413712309.931549.jpg

Å da var det plutselig ingen tvil <3

Lykken bare rant over.. Så tok jeg en digi bare for å konstantere å ja <3 det er bare så mye lykke <3
ImageUploadedByBV Forum1413712377.649515.jpg
 
fine tester :D spennende å se hva terminen din blir etter OUL :)
 
Ja jeg er veldig spent selv også! Også er jeg enda mer spent på hva jeg venter denne gangen, må ærlig si jeg håper litt på ei jente med tanke på at jeg liksom blei litt snytt for det sist :eek: men så klart blir jeg like lykkelig om det er gutt <3
 
Ja jeg er veldig spent selv også! Også er jeg enda mer spent på hva jeg venter denne gangen, må ærlig si jeg håper litt på ei jente med tanke på at jeg liksom blei litt snytt for det sist :eek: men så klart blir jeg like lykkelig om det er gutt <3
jeg ønsker meg egentlig gutt siden jeg har jente fra før..
Men jeg føler jente og blir like glad for det!
 
I dag er jeg 4+6.. Legen i morra å få henvisning til gyno.. Gyno på fredag neste uke :D da er jeg akkurat 6 uker om alt stemmer :)) håper på å se noe koselig :D
 
5 uker :D iiiih!!! Hatt legetime i dag å fått henvisning til gynekologen :D ny ul i uke 12, legen skulle henvise etter ul neste fredag :D gleder meeeg :)))
 
Jeg er nok juli spire :) ifg ul så er jeg ca 2juli spire tenker jeg :) kan fort bli bursdagen til min kjære engel også :eek:
 
13+2

Ja da er det ei stønn sia sist!!
Nå har magen vokst! Jeg har vært hos gyno for å se liv osv og blei satt tilbake 4 dager! Moro :D ❤️❤️

Og bestilt fødeplass på riksen! Nå gleder jeg meg enormt til jul, familien fikk vite denne uka og til stor lykke, raste det inn gratulasjoner!! Detta er en perfekt jul ❤️

Bikkja har vært helt idiot siste 4 ukene.. Boffing heeeeele natta! Helt til ei vennine sa at det kunne være fordi jeg var gravid, og han ska verne om "mamma" så vi flytta han inn på rommet, ved siden av senga mi å må er det knusk stille xD hvem hadde vel trodd det :p haha!! (Y)
 
Jeg har helt kick på is, vin gummi, juice, middag :p, rosenkål, is te og ka ett par ting til :p aner ikke hva det vil si.. Jeg har nesten inne vært kvalm å magen min er rimelig brei.. Puppene er dobbel størrelse osv.. Hva blir det? Fært å vente 3 uker til med å vite :eek:
 
Vi får se, er det gutt så er det faktisk så ok det også ❤️❤️ elsker det barnet så høyt allerede uansett :)
 
Legesjekk i går ❤️ hørte den kraftige hjertelyden ❤️❤️❤️ 150/m er det tegn på jente tru? :p gudene vet ;p ul te onsdag! 6 dager ❤️❤️❤️ gleder oss syyykt!!
 
ser den! Gleder meg til å kjøpe litt gutteting. Vi har jo bare rosa og lilla etter Vesla :p hahahaha
Haha, blir jo sånn da :p gleder meg vilt til å kjøpe første søte plagget til vårt nurk og ❤️
Du er heldig som bare kan låne det ut til søstern da! Om det evt sku bli flere så har du klea enda :)
 
Haha, blir jo sånn da :p gleder meg vilt til å kjøpe første søte plagget til vårt nurk og ❤️
Du er heldig som bare kan låne det ut til søstern da! Om det evt sku bli flere så har du klea enda :)
ja :D men tror nok det blir med disse to ^^ men man vet jo aldri hahahaha
 
Back
Topp